نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:

انجام ورزش؛ تن سالم و عمر طولانی/ مسئولان قدر قهرمانان ملی را بدانند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جمع صدها نفری شرکت کننده در همایش پیاده روی، ورزش را اساس زندگی عنوان کرد و گفت: برای داشتن تنی سالم و عمری طولانی باید همواره با ورزش همراه باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۳۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب شیویاری با اشاره به وجود ظرفیت ها و استعدادهای متنوع ورزشی در بین جوانان و نوجوانان میانه، ضمن قدردانی از مدال آوران این شهر، گفت: باید مسئولان و مردم قدر این قهرمانان ملی را بدانند و برای تقویت و ارتقای وضعیت کنونی، مردم مسئولان را در امر ورزش یاری کنند.

   وی تحرک بدنی و انجام ورزش های روزانه را بسیار مهم دانسته و اظهار کرد: تقویت قوای جسمی و روحی در گرو انجام مستمر ورزش، امکان پذیر خواهد بود.

انجام ورزش؛ تن سالم و عمر طولانی/ مسئولان قدر قهرمانان ملی را بدانند

   ناصر وفائیان از پیشکسوتان ورزشی میانه نیز در این همایش بر لزوم تقویت و ترویج ورزش های گروهی تاکید کرد و افزود: برای داشتن تنی سالم باید از پرخوری اجتناب کنیم و با انجام روزانه ورزش های سبکی همچون پیاده روی، بدن خود را آماده و سالم نگه داریم.

انجام ورزش؛ تن سالم و عمر طولانی/ مسئولان قدر قهرمانان ملی را بدانند

    همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شرکت بیش از 500 نفر از مردم، ورزشکاران و مسئولین در شهرستان میانه برگزار شد.

   شرکت کنندگان در این همایش که با هدف ترویج ورزش های همگانی و ایجاد روحیه و نشاط برگزار شد، مسیر بین مزار شهدا تا ورزشگاه شهید میرصمدی را پیاده روی کردند و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار