خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها بیش از دو میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کردند که نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۰۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌های امسال ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها باهدف جمع‌آوری کمک‌های خیران به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از تیرماه سال جاری آغاز و در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» با برپایی هزار و ۴۶۹ پایگاه‌ها در میادین شهرها و مصلی های نماز جمعه استان ادامه یافت و در ۱۱ مهرماه سال جاری با حضور باشکوه دانش آموزان در مدارس استان به ایستگاه پایانی خود رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری دو میلیارد و ۵ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است که برای تهیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک بیش از سه هزار و ۱۴۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قبل از بازگشایی مدارس در بین آن‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش استان و سازمان دانش‌آموزی در روز ۱۱ مهرماه با عنوان شور عاطفه‌ها در مدارس استان برگزار شد افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله دوم نیز با مسئولیت مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: به لطف خداوند وهمت و مشارکت مردم شریف و نیک‌اندیش استان امسال همه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با کیف و کفش و لوازم‌التحریر مناسب راهی کلاس‌های درس شدند.

وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران، دانش آموزان و آحاد مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از فراهم شدن بسترهای الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزارهای سکه و سنا کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

 

ارسال نظرات