خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

رشد و گسترش رویکرد افکار عمومی مردم جهان به سمت دین مبین اسلام

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رشد و گسترش رویکرد افکار عمومی مردم جهان به سمت دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۷۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

رشد و گسترش رویکرد افکار عمومی مردم جهان به سمت دین مبین اسلامبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی در دومین دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ویژه خواهران که در مرکز آموزشی دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: امروز رشد و گسترش رویکرد افکار عمومی مردم جهان به سمت دین مبین اسلام است.

وی گفت: در اندیشکده‌های آمریکایی اعلام شده که در آینده دین اول مردم در جهان دین مبین اسلام است و یکی از آن مصداق‌ها راهپیمایی عظیم مردمی در اربعین است و دفاع مقدس در امتداد عاشورای امام حسین(ع) قرار گرفته است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: از زمان حضرت آدم(ع) تا واقعه غدیر و از واقعه غدیر تا تحقق ظهور همه در مسیر است که همه این‌ها در یک مکان و زمان خاصی اتفاق افتد.

وی افزود: خداوند به استان همدان توفیق داده که برای ایام اربعین در مسیر 14 استان قرار گرفته و خداوند به ما توفیق داده و قدر آن را باید بدانیم و این فرصت طلایی را از دست ندهیم.

اسماعیل‌بیگی با بیان اینکه دشمن امروز می‌خواهد بحث اربعین را بایکد کند، تاکید کرد: این واقعه از عظمت دین ماست که می‌خواهند در سکوت خبری اتفاق بیفتد و خودشان نیز اعلام کرده‌اند که اولین دین در 10 سال آینده دین مبین اسلام است.

وی در خصوص دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ویژه خواهران، گفت: برنامه‌های اعتلای بسیج قرار است در طول این دوره به صورت چهار شبانه روز مطرح شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: مسجدمحوری، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، طرح شهید بهنام محمدی، مسأله شناسی، ظرفیت‌شناسی، طرح شهید رهنمون، تعالی صالحین و کادرسازی، مقابله با عملیات انتحاری، الگوی رفتاری زن و سواد اقتصادی از جمله برنامه‌های این دوره است.

وی با بیان اینکه این دوره به منظور ایفای نقش فرماندهان در پایگاه‌ها و کمک به مردم است، ادامه داد: تمام برنامه‌های بسیج نقش خدمات‌رسانی به مردم را دارد.

اسماعیل‌بیگی ابراز داشت: به عنوان یک بسیجی وظیفه اصلی ما حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که در راستای اعتلای بسیج در هر حوزه استحفاظی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار