خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند انجمن اولیا را یکی از مهمترین ارکان مدرسه دانست و گفت: نقش والدین در شکل‌گیری شخصیت و رفتار فرزندان پنهان امّا واقعی است.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۵۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

انجمن اولیا یکی از مهمترین ارکان مدرسه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در جمع اولیای دانش‌آموزان آموزشگاه شاهد شهید «حمیدی» در کانون شهید باهنر نهاوند با بیان نکاتی در رابطه با چگونگی ارتباط برقرار کردن والدین با فرزندان خود، اظهار داشت: اولیای محترم با فرزندان خود رابطه‌ای رفاقتی داشته باشید تا آنان با شما احساس صمیمیت کنند و به راحتی مشکلات و مسائل خود را با شما در میان بگذارند.

وی نقش والدین در شکل‌گیری شخصیت و رفتار فرزندان را پنهان امّا واقعی دانست و افزود: اولیا، اولین و مهمترین الگو برای فرزندان خود هستند؛ بنابراین با حوصله و به دقت حرفشان را گوش و علایق آنها را بشناسید و آنها را راهنمایی کنید.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند انجمن اولیا را یکی از مهمترین ارکان مدرسه دانست و با توجه به اهمیت این انجمن، از اولیای حاضر در جلسه خواست که کسانی کاندیدا شوند که وقت بیشتری دارند و بنا دارند با ارائه برنامه‌های مفید و تقویت تعامل خانه و مدرسه، آموزشگاه را در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده کمک کنند.

در این جلسه اعضای انجمن اولیای این آموزشگاه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات