فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی از برکت خون شهداست.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۴۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ کریم علی نژاد در جلسه کمیته نشر و تدوین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی اظهار کرد: انعکاس دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه یکایک مسئولین و دلسوزان کشور است.

وی افزود: دشمنان در طول این ۴۰ سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه ها و هجمه های شبانه روزی و سنگینی را انجام داده اند و می دهند و سعی می کنند تا این نظام مقدس را ناتوان و ناکارآمد جلوه دهند.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: اگر در کشور ما سر سوزنی فساد اقتصادی یا اخلاقی در خردترین سطح رخ دهد آن را در بوق و کرنا می کنند اما اجازه نمی دهند فسادهای کلان و نابسامانی های آشکار خود مورد توجه افکار عمومی قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: دشمنان برای تزریق هراس، یاس و ناامیدی به ملت بزرگ ایران از هیچ سیاه نمایی دریغ نمی کنند و از کاه کوه می سازند در صورتی که وضعیت جوامع خود آن ها سال هاست به مرحله فروپاشی اخلاقی رسیده و مفهوم خانواده و حد و مرزهای انسانی در آن رنگ باخته است.

سرهنگ علی نژاد افزود: عملیات روانی سنگین دشمن بر علیه دشمن در حال رخ دادن است که تنها گوشه ای از آن را هجمه سنگین چندین ماهه علیه وحدت دو ملت ایران و عراق و پیاده روی اربعین شاهد هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی وسعت کشور ما را بواسطه بی غیرتی و بی اعتقادی شاهان حاکم بر این کشور، از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع به یک میلیون رساندند و در برهه ای با خیال راحت و با پیاده روی به سوی پایتخت ما حرکت کردند بدون این که کوچکترین مقاومتی را شاهد باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی جوانان این کشور، علی رغم کمبودهای مختلف در جبهه نبرد حق علیه باطل جانانه و ایثارگرانه در مقابل دشمنان ایستادند و با سربلندی تمام، پیروزی تاریخی را برای کشورمان رقم زدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات