مسئول سازمان بسیج اصناف کشور مطرح کرد:

مطالبه جدی بسیج اصناف از قوا و کمک به‌دولت در همه سطوح

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور به مطالبه جدی بسیج اصناف از قوا و کمک به‌دولت در همه سطوح اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۴۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ غلامرضا حسن‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیات‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در هتل امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه تبیین نقش اصناف در سند الگوی ایرانی پیشرفت در افق ۵۰ سال آینده عصاره کار است؛ گفت: هیات‌های اندیشه‌ورز، مجامع اقشار و اتاق‌های اصناف این سند را در حالی همراهی می‌کنند که از مشکلات بیرون برویم که مقام معظم رهبری این سند را در جمع نخبگان مطرح کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص راهبرد‌های این سازمان اشاره کرد و افزود: الگوسازی در اقتصاد مقاومتی به‌ویژه حمایت از کالای ایرانی، حفظ آرامش بازار و تفوق بر جنگ روانی دشمن و ادامه خدمت‌رسانی به‌آحاد جامعه در قالب اردو‌های جهادی خیرین اصناف، بازار و تجار از جمله راهبرد‌ها در این عرصه است.

وی با اشاره به‌اهداف این نشست ادامه داد: راهکار‌های تقویت هیات اندیشه‌ورز، راهکار برون‌رفت از مشکلات و مطالبات از قوای سه‌گانه و چگونگی حمایت از کالای ایرانی برای همه سال‌ها از مهم‌ترین اهداف نشست امسال است.

حسن‌پور متذکر شد: حضور ۶۰ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت توسط خیرین بسیج اصناف به‌مدرسه در راستای خدمت‌رسانی به‌آحاد جامعه بوده، همچنین، مطالبه جدی بسیج اصناف از قوا و کمک به‌دولت در همه سطوح، تربیت کادر در طراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور هر مغازه را یک سنگر اقتصادی و فرهنگی دانست و اضافه کرد: اصلاح قانون نظام صنفی باید در جمع هیات‌های اندیشه‌ورز با حضور بازاریان، اصناف و علما باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها