مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

برگزاری دوره های آموزشی حقوقی برای 5 هزار مددجوی آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: پنج هزار و 796 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست امسال در دوره های آموزشی حقوقی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۳۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: دوره های آموزشی با موضوع حقوق شهروندی، حقوق خانواده و آسیب های اجتماعی و با حضور وکلا و قضات دادگستری استان برگزار شده است.                             

وی با اشاره به اینکه وکلای نیکوکار آذربایجان شرقی مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می دهند، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 319 مورد مشاوره حقوقی توسط وکلای نیکوکار و 60 مورد نیز توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان انجام شده است.

کلامی ادامه داد: وکلای نیکوکار در یک روز از هفته برای انجام خدمت حقوقی به مددجویان در میز خدمت این نهاد حضور می یابند.                                   

وی با اعلام اینکه در شش ماهه نخست امسال 270 پرونده حقوقی مددجویان حل و فصل شده است، گفت: طی این مدت 742 مورد خدمت حقوقی توسط وکلای نیکوکار و اداره حقوقی کمیته امداد استان انجام شده است.        

کلامی با اشاره به تفاهم نامه این نهاد با کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی، گفت: طبق این تفاهم نامه تنظیم هر نوع سند برای مددجویان در دفاتر اسناد رسمی با 50 درصد تخفیف انجام می شود.     

ارسال نظرات
آخرین اخبار