خبرهای داغ:

استقبال نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید صابری هندیجان اززائران اربعین حسینی(ع)

پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید صابری درمسیر روستای بوطاهری هندیجان همانند سال های گذشته با برپایی اردوگاه اسکان های اضطراری پذیرای کاروان های زائران اربعین حسینی (ع) از استان های مناطق جنوبی است و مسیر هندیجان یکی از مناطق مهم ورودی کاروان های اربعین حسینی (ع)وحتی راهیان نوربه استان خوزستان است.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۱۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید محمدعلی صابری با آمادگی کامل از هنگام ورود کاروان های اربعین حسینی (ع) از شهرها و استان های مجاور به منطقه امامزاده عبدالله(ع)هندیجان در استان خوزستان خدمات رفاهی خوبی برای زائران انجام می دهند.

کاروان های اربعین حسینی (ع)هر ۴۰کیلومتر در موکب های ورودی هندیجان استراحت می کنند و یکی از مکان های در مسیر روستای بوطاهری پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید صابری جمعیت هلال احمر شهرستان هندیجان است که به شایستگی و با روی خوش بصورت ۲۴ساعته از کاروان های اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)به گرمی استقبال و پذیرایی می نمایند.

کاروان های اربعین حسینی (ع)که بصورت خودجوش و به عشق امام حسین(ع)با پای پیاده در مسیر ورودی هندیجان وارد استان خوزستان می شوند از خدمات رسانی و کمک های امدادی و همچنین اسکان های اضطراری همراه با پذیرایی و غذای گرم رضایتمندی خود را اعلام نموده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها