در جمع فرماندهان واحد بسيج دانش آموزي بن عنوان شد

بسيج زمينه ساز تمدن نوين اسلامي است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن گفت: بسيج طلايه دار و زمينه ساز تمدن نوين اسلامي است.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۹۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاري بسيج، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن در جمع فرماندهان واحدهاي بسيج دانش آموزي ثارالله بن گفت: بسيج طلايه‌دار و زمينه ساز تمدن نوين اسلامي در سرتاسر جهان است، همين روحيه بسيجي و انقلابي است كه مي تواند انقلاب اسلامي را به جهان صادر كند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كريمي ضمن قدرداني از تلاش‌هاي دانش آموزان بسيجي، اظهار داشت: دانش آموزان ما در زمان دفاع مقدس نشان دادند كه با تاسي از حضرت قاسم عليه السلام مردانه و تا آخرين قطره خون در مقابل استكبار ايستاده اند و تعداد 36 هزار شهيد دانش آموز نشانگر اين است كه بسيج دانش آموزي سهم بسيار مهمي در دفاع مقدس ايفا نموده است.

اين مقام مسئول ادامه داد: دانش آموزان بايد سيره شهداي دانش آموز را مطالعه نموده و با تاسي از سيره آنان كه مبارزه با استكبار جهاني و حركت در مسير ارزشهاي الهي است، دشمنان را در جنگ نرم و جنگ اقتصادي نيز شكست دهند.

وي افزود: هدف والاي بسيج يعني عمل به آيات قرآن و سيره پيامبر و اهل بيت عليهم السلام است كه اين نهاد انقلابي را از ساير ارگانها متمايز نموده است و توانسته با تاسي از منويات مقام معظم رهبري در عرصه اي بسياري ايفاي نقش نمايد.

گفتني است در پايان اين مراسم از فرماندهان واحدهاي حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ثارالله بن تجلیل شد.

 

ارسال نظرات