خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۷۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهداء و عزیزی کارشناس مسائل خانواده در جمع خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تکاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای مراسم حجت الاسلام سید عابدین صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب، ضمن عرض خیرمقدم به خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، از حضور سردار شهسواری فرمانده محترم سپاه شهداء در جمع خانواده کارکنان ناحیه تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه خانواده های ایرانی در معرض تهاجم فرهنگی قرار گرفته اند، افزود: رسانه های دلسوز داخلی باید در راستای خنثی کردن این قبیل توطئه ها گام بردارند که لازمه قدم برداشتن در این زمینه تقویت باورها و اعتقادات، تهیه خوراک رسانه ای مناسب و روشنگری درباره تهدیدات فرهنگی دشمن است.

این مسئول با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مختلف باید در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند، ادامه داد: در صورت وجود هم افزایی و هم گرایی می توان در هر زمینه از جمله غنی سازی فرهنگ عمومی اقدامات ارزنده و زیادی را انجام داد.

در ادامه برنامه دکتر عزیزی در سخنان خود به مهارت های زندگی و لزوم توجه جدی به این امر بخصوص در انتخاب همسر اشاره کرد و گفت: جوانان باید به مشاوره پیش و بعد از ازدواج باید توجه ویژه ای کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات