استاندار کردستان گفت: امکانات لازم را برای بازگشایی بازارچه سیف سقز مستقر کرده و به دنبال رایزنی با اقلیم کردستان عراق برای بازگشایی آن هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۷۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
بهمن مرادنیا امروز در مراسم معارفه فرماندار ویژه شهرستان سقز، اظهار داشت: انتصاب نیرو‌های جوان، بومی و اهل سنت در مناصب  مدیریتی از مطالبات مردم و جزء سیاست‌های دولت است.

استاندار کردستان که در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما برای انتخاب فرماندار ویژه سقز خدمتگزاری صادقانه به مردم را در اولویت قرار دادیم و رسالت همه ما به عنوان فرزندان این استان، خدمت بی‌منت به مردم است.


مرادنیا درباره وعده بازگشایی بازارچه مرزی سیف هم گفت: ما امکانات لازم را برای فعال کردن این بازارچه در محل مستقر کرده و به دنبال رایزنی با اقلیم برای بازگشایی آن هستیم که از دلایل تاخیر آن بوده است.


استاندار کردستان هدف تمام مسوولان در نظام اسلامی را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: توسعه استان کردستان باید از طریق آب، خاک و نیرو‌های انسانی این استان انجام شود و انتخاب فرماندار سقز هم که از نیرو‌های بومی شهرستان بر همین اساس بوده است.
 
وی گفت: پیگیری و مکاتبات لازم را برای تخصیص سهمیه عادلانه آب از سد شهید کاظمی هم انجام شده و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

مرادنیا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه مردم است، بر نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی به اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: هدف تمام ما به عنوان خادمان مردم خدمت به مردم است و همه در این راستا در تلاش هستیم.

محسن بیگلری با اشاره به اینکه مردم خادمان خود را فراموش نمی‌کنند، خواستار تلاش همه مسئولان با اقشار مختلف مردم برای خدمت هرچه بیشتر به جامعه شد.

وی از فرماندار جدید خواست ضمن توجه به خواسته‌های مردم، بر مشارکت دادن افراد توانمند در پیشبرد کار‌ها و پروژه‌های شهرستان شد.

بیگلری با توجه به شعار‌های رئیس جمهور و ضرورت در کشور، خواستار امیدبخشی در جامعه برای درهم شکستن پیلان دشمنان و وضعیت مطلوب اقتصادی در جامعه شد.

وی انتخاب فرماندار کرد اهل سنت و بازگشایی بازارچه سیف را دو دغدغه و خواسته مهم ما از استاندار کردستان در حوزه شهرستان سقز بود که با انتخاب کامیل کریمیان که بیانگر توانمندی وی بوده، وعده اول انجام شده و امید است بازگشایی سیف هم تحقق یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود فرماندار جدید سقز به دنبال شایسته‌سالاری بوده و نماینده تمامی مردم و افکار عمومی و نه جریان سیاسی و یا گروه خاصی باشد.

وی افزود: ماموستایان آئینی ما از لحاظ مالی ضعیف و تحت فشارند، لذا از استاندار کردستان درخواست داریم برای ارتقای سطح معیشتی آنان این مسئله را به صورت جد پیگیری نمایند.

امام جمعه سقز هم در این جلسه انسان را دارای کرامت دانست و گفت: باید با عملگرایی، خدمت به شهروندان و تکریم مردم و حسن خلق، کرامتش را ثابت کند.

ماموستا سیدحسین حسینی، مسئولیت در نظام اسلامی را بسیار حساس و حائز اهمیت دانست و ادامه داد: باید با تصممیات درست، در درگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی افزود: دولتمردان هیچگاه نباید تکریم مردم و خدمات صادقانه به مردم را فراموش کنند.

فرماندار جدید شهرستان سقز هم در سخنانی خدمتگزاری بی‌دریغ به مردم را یک رحمت دانست و گفت: من هم تلاش خواهم کرد که در طول خدمتم در این شهرستان از هیچ کوششی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نکنم.

کامیل کریمیان از حسن نیت و اعتماد مسئولان برای انتخابش به سمت فرمانداری سقز تقدیر کرد و ادامه داد: با انجام کار‌های اداری و خدمت به مردم به خواسته‌های مسئولان نیز جواب خواهم داد.

وف، صداقت، امانتداری و وفاداری به مردم را سه قول مهم خود به مردم برشمرد و اظهارداشت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

وی ادامه داد: سقز از بیکاری و آسیب‌های اجتماعی زیادی رنج می‌برد و با تمام توان و بهره‌گیری از موقعیت ژئوپولتیکی، پتانسیل‌های سقز و ظرفیت مرزی برای توسعه شهرستان تلاش خواهم کرد.

فرماندار سابق سقز هم در مراسم معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز گفت: فرماندار جدید این شهرستان از نیرو‌های بومی و جوان است و باید وی را در اهدافش کمک کرد.

علی‌اکبر ورمقانی انتخاب فرماندار کرد و اهل سنت را حرکتی مناسب برای همدلی و همکاری بیشتر مردم و مسئولان دانست و گفت: بی‌شک این انتخاب موفق خواهد بود.

ورمقانی تکریم ارباب رجوع را یکی از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: تمام تلاشم را برای تحقق این امر در شهرستان سقز به کار گرفتم.

وی ادامه داد: علی‌رغم کمبود بودجه و اعتبارات، توسعه و گسترش نهاد‌های مدنی، تلاش برای توسعه فرهنگ و هنر، جذب سرمایه‌گذاری، اختصاص بیش از ۷۰ درصد بودجه و اعتبارت به بخش روستایی، توجه به توسعه کشاورزی، آبگیری سد چراغ ویس و بهره‌برداری از چند پروژه زیرساختی از دیگر اقدامات کاری خود در شهرستان سقز برشمرد.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از فرماندار پیشین سقز، حکم انتصاب فرماندار جدید سقز توسط استاندار کردستان و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به کامیل کریمیان اهدا شد.

استاندار کردستان سپس از دو پروژه کنارگذر و فرودگاه سقز نیز بازدید و ضمن تقدیر از تلاش مسئولان و پیمانکاران برای ادامه ساخت این دو پروژه مهم شهرستان، بر اتمام آن‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد بودجه لازم را به موقع برای آن‌ها اختصاص دهیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات