مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز از ارسال ۶۰ تن اقلام و مواد غذایی به نجف اشرف برای پذیرایی زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۶۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی علی‌اکبری با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه استان البرز برای چهارمین سال متوالی موفق به برپایی موکب در نجف اشرف شده است، گفت: موکب استان بانام «علی ابن ابی‌طالب» در صحن حضرت زهرا (س) مستقر است.

ارسال ۶۰ تن اقلام و موادغذایی از البرز به نجف برای مراسم اربعین

وی بابیان اینکه مقرر است ۴۶ نفر از خادمان در موکب اوقاف استان به زائران عزیز خدمات‌رسانی کنند، گفت: تاکنون هشت نفر از آن‌ها برای تجهیز موکب به نجف اعزام‌شده‌اند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز در بخش دیگری تأکید کرد: صبح امروز ۶۰ تن اقلام و مواد غذایی با هفت ماشین سبک و سنگین از استان البرز به نجف ارسال‌شده است.

علی‌اکبری اضافه کرد: طبق ابلاغیه سازمان اوقاف ما موظف هستیم روزانه هزار و ۵۰۰ پرس صبحانه، ۳ هزار پرس ناهار، ۳ هزار پرس شام و ۷ هزار میان وعده میان زائران توزیع کنیم.

وی همچنین گفت: اوقاف استان البرز اقداماتی فرهنگی ازجمله راه‌اندازی خیمه معرفت را در دستور کار دارد.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز تأکید کرد: سال گذشته واقعه عاشورا با عینک‌های سه‌بُعدی در معرض دید زائران قرار می‌گرفت که این مهم امسال نیز اجرایی خواهد شد.

علی‌اکبری همچنین گفت: مراسم‌های سخنرانی، ادعیه خوانی و برپایی نماز نیز توسط موکب استان البرز واقع در نجف انجام می‌شود.

ارسال نظرات