خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: به جز دو روستای هودرج و خنداب تمام مدارس سطح شهر و روستاهای دیارسید جمال از سیستم گرمایشی استاندارد گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۰۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

تمام مدارس اسدآباد مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد هستندرحمان سجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد  اظهار داشت: به جز دو روستای هودرج و خنداب تمام مدارس سطح شهر و روستاهای دیارسید جمال از سیستم گرمایشی استاندارد گاز برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: برای برخی از مدارس سیسستم‌های هرماتیک نصب کرده‌ایم که هیچ‌گونه خطری را در پی ندارد و سایر مدارس شهرستان نیز از بخاری‌های عادی گازی استفاده می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در تلاش هستیم برای مدارس پرجمعیت از سیستم مرکزی استفاده کنیم، بیان کرد: قدم‌هایی نیز برای انجام این مهم برداشته و در تلاش برای تثبیت این امکان در مراکز آموزشی هستیم.

وی گفت: مدرسه روستای هودرج برای مجهزشدن به گاز تنها به یک علمک نیاز دارد و مدرسه روستای خنداب نیز با توجه به بازدید چندروز قبل مسئولین برای اتصال گاز به این روستا بلافاصله پس از گازگشی دارای سیستم گرمایشی گازی خواهد شد.

سجادی در پایان گفت: مدرسه روستای خنداب تنها دو دانش‌آموز دارد اما با این وجود نیز بلافاصله پس از اتصال این روستا به گاز مدرسه را به بخاری گازی مجهز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات