خبرهای داغ:

قدردانی هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی از مسئول سابق بسیج رسانه استان

هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس از زحمات مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان در راستای تقویت تعامل رسانه ای قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۰۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف پیربوداقی، رئیس  هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی در جلسه توجیهی کاروان خبرنگاران آذربایجان غربی در راهپیمایی اربعین حسینی که با حضور سیدحسن حسینی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و جمعی از خبرنگاران استان برگزار شد، با اهدای لوحی از زحمات و  پیگیری های یوسف حق دوست، مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان در راستای تقویت تعامل و همگرایی رسانه ای در استان قدردانی کرد.

متن لوح سپاس به شرح زیر است:

دوران حضور شما در مسئولیت سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی یادآور عشق و علاقه ارزش مدار و هدفمند به رشد و توسعه رسانه ای استان بود و یقینا آثار نیک تلاش های ارنده جنابعالی در این ارتباط تداوم خواهد یافت.

هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی بر خود لازم می داند که از زحمات و پیگیری های متعالی شما برای تعامل و همگرایی در راستای اهداف والای رسانه ای قدردانی نموده و برای شما در همه شئونات زندگی و فعالیت های فرهنگی از خداوند منان توفیق و سربلندی آرزو نماید.

انتهای پیام

ارسال نظرات