خبرهای داغ:
جانشین سپاه ارومیه:

انقلاب اسلامی روز به روز ریشه دارتر می شود

جانشین سپاه ارومیه گفت: انقلاب اسلامی روز به روز ریشه دارتر می شود.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

 سرهنگ حق زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: عظمت، شجاعت، ایمان و تدبیر جوانان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست دشمن و از بین رفتن توطئه های ابرقدرت های جهان شد.

 وی افزود: انقلاب اسلامی روز به روز ریشه دارتر، عمیق تر و قوی تر می شود، عظمت، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد.

این مسئول با اشاره به علت عدم رفع مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک دایره المعارف و یک ذخیره ای است که با مطالعه آن می توان الگوهای زیادی برای رفع مشکلات فعلی کشور پیدا کرد.

جانشین سپاه ارومیه با بیان اینکه فاصله گرفتن از فرهنگ دوران دفاع مقدس باعث ایجاد مشکلات امروزی شده است، گفت: پیروزی هایی که در آن دوران با امکانات کم به دست آوردیم امروز با اقتدار و توانمندی هایی که ایران اسلامی دارد می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به اهداف راهیان نور گفت: حضور عظیم و گسترده دانش آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با رشادت ها و شجاعت های رزمنده ها می باشد چرا که راهیان نور انتقال دهنده فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل های آینده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار