خبرهای داغ:

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهید یزدانی دیدار کرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با خانواده شهید کریم یزدانی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۴۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در معیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه با خانواده شهید کریم یزدانی دیدار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند شما خانواده های معظم شهداء چشم و چراغ این ملت هستید، گفت: شهیدان ما مخلصانه و به دور از ریا با عشق به امام و کشور خود جان شان را بر طبق اخلاص گذاشتند و با حضور در میدان، داغ بزرگی بر دل دشمنان این نظام و انقلاب گذاشتند.

شهيد والامقام کریم یزدانی در سال1346 در يك خانواده مذهبی در شهرستان شاهين دژ متولد گشت.

تحصيلات خود را تا دوره متوسطه توأم با سعي و تلاش ادامه داد، این شهيد با وجود انقلاب جان تازه ای يافت و در تمامي مجالس و راهپيمايي و محافل مذهبي شركت مي کرد و در هسته هاي مقاومت بسيج فعاليت چشمگيري داشت.

از جمله خصوصيات بارز اين شهيد عشق و علاقه اي به ولايت فقيه و امام امت و دعوت به حفظ و روحيه انقلابي و مذهبي و شركت خالصانه در مراسم عزاداري سالار شهيدان(ع) را مي توان ذكر کرد.

سرانجام پس از23 ماه خدمت سربازی در مناطق جنگي، در سال 67 در درگيري با دشمن بعثي در منطقه عملیاتی سردشت به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار