رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری:

کسانی که دغدغه هویت ملی را دارند باید پیش قدم شوند

مهندس ایلخان با اشاره به عدم تناسب معماری ساختما با هویت ایرانی اسلامی بیان داشت:کسانی که دغدغه هویت ملی را دارند بایستی پیش قدم شوند.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۳۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران  و معماری ، دومین نشست جلسه هم اندیشی نهادهای مسئول در حوزه معماری و شهرسازی با رویکرد هویتی و بیان گفتمان انقلاب اسلامی صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه مهندس ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در سخنانی با مطرح کردن اهمیت معماری در تمدن و زندگی روزمره در جامعه اشاره کرد و افزود:مادر کشور بزرگی زندگی میکنیم که دارای تمدنی عظیم و با شکوه است ولیکن جای تاسف است که برخی از پروژه های بزرگ کپی برداری ناشیانه ایی از ساختمان های کشور های غربی میباشد و با اینکه در کشور به خصوص بعد از انقلاب ساخت و سازهای عظیمی صورت گرفته است متاسفانه ساختمان هایی با هویت ایرانی اسلامی بسیار کم جلوه میکند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در ادامه سخنان خود به اقدامات و برنامه های سازمان بسیج اشاره کرد و گفت:در سازمان متبوع ما 6 کاگروه تخصصی با حضور اساتید برجسته و کارشناسان مجرب در حوزه عمران و معماری تشکیل شده است که هدف آن تشخیص موانع و راه حل برای مشکلات موجود است تا با یک تفکر جهادی و مدیریت جهادی نتایج موفقیت آمیزی برای کشور ایجاد شود.

وی در انتهای سخنان خود چنین جلسات هم اندیشی را بسیار خوب دانست و تاکید کرد که شرط موفقیت این جلسات این است که با کارهای فکری و بلندمدت بتوان خروجی مناسبی را از ایجاد جلسات داشته باشیم و افرادی که دغدغه هویت ملی را دارند بایستی قدم در این راه بگذارند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات