نمایش اقتدار محور مقاومت حماسه بزرگ اربعین که با حضور ملت ایران، ملت عراق و مسلمانان دیگر کشورها هر سال تکرار می‌شود پدیده فوق‎العاده مهمی است که به فضل الهی و در هنگام نیاز شدید دنیای اسلام شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۰۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی اظهار کرد: نمایش اقتدار محور مقاومت حماسه بزرگ اربعین که با حضور ملت ایران، ملت عراق و مسلمانان دیگر کشورها هر سال تکرار می‌شود پدیده فوق‎العاده مهمی است که به فضل الهی و در هنگام نیاز شدید دنیای اسلام شکل گرفته است.

وی افزود: اربعین سالار شهیدان به نماد تجسم قدرت نرم تبدیل شده است و این چیزی است که هراس شدیدی در اتاق‌های طرح و عملیات مستقر در واشنگتن، لندن، تل آویو و ریاض به وجود آورده است از همین رو، سناریو پشت سناریو طراحی و اجرا می‌شود که به هر نحو ممکن، از شور و عظمت این رژه اقتدار محور مقاومت کاسته شود.

موسوی آملی خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنی نظام سلطه علیه کشورمان در ابعاد اقتصادی، سیاسی و حتی ترور کور (جنایت تروریستی اهواز) رخ نمایی کرده است رویداد عظیم اربعین امسال وجه نمادین پررنگ‌تری از همیشه خواهد داشت واربعین امسال قرار است مخابره کننده پیام ایستادگی وعزت ملت ایران در کنار سایر ملل محور مقاومت، به نظام سلطه باشد و آثار دستاوردهای آن بیش از همیشه مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: پس اغراق نیست که تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر رویداد اربعین امسال را در حد مجاهدت در جبهه‌های جنگ هشت ساله مهم و موثر بدانیم لذا از مردم عزیز خواستارم اگر نذورات اقلامی مانند برنج و مواردی مانند آن را دارند نقدی کمک کنند و برای عزیزانی که تمایل دارند پیاده به سفر اربعین بروند و هزینه سفر را ندارند به آن عزیزان کمک گردد.

امام جمعه سرخ‌رود درباره تصویب لایحه کنوانسیون CFT  نکاتی را در چهار بند عنوان کرد؛ که

1-اگر CFT سفره مردم را بزرگ می‌کند و خدمت بزرگی است چرا نمایندگان رأی برای CFT را علنی نکردند.

2-اگر این کنوانسیون بین‌المللی CFT و یا FATF به نفع ملت عزیز ماست چرا شبکه‌های معاند همانند بی بی سی و من و تو از تصویب آن حمایت می‌کنند و از تصویب CFT خوشحال هستند؟

 3-آیا ایران به سرنوشت خاکستری پاکستان در FATF دچار می‌شود؟

4-چرا به وجود آورندگان این کنوانسیون بین المللی همانند فرانسه و انگلیس از گروه‌هایی که معاند نظام هستند همانند منافقین که 17 هزار نفر از عزیزان ما را کشتند و تجزیه طلب‌هایی که عزیزان ما را در اهواز به شهادت رساندند،این کشورها به شدت از آنها حمایت می‌کنند؟

5-آیا با وجود عربستان و رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان ناظر این کنوانسیون را باز هم می‌شود مفید نظام مقدس اسلامی القا کرد؟

موسوی‌آملی در پایان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که ترویج می‌کنند راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم خیانت می‌کنند خدا لعنت کند مسؤولی را که اهل سازش با دشمن هست در پایان با این مطلب خواجه عبداله انصاری عارف بزرگ بگویم، اگر پیروزی می خواهی هر چه دشمنت گفت عکس آن را عمل کن و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید نمی‌کنند و برای بقای نظام مقدس اسلامی تا آخرین لحظه عمر می‌ایستند و از مواضع اصولی‎شان عدول نمی‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها