مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

افزایش ۱۱دستگاه اتوبوس در اعزام اردوی راهیان نور غرب نسبت به سال گذشته

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان از آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۹۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

هادی توفیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه گفت: ۴۰دستگاه اتوبوس  دانش آموز امسال از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می کنند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته ۱۱دستگاه اتوبوس افزایش یافته است اظهار کرد: اعزام دانش آموزان دختر تا آبان ماه ادامه دارد.

این مقام مسئول افزود: این دانش آموزان در سفری سه روزه در مناطق عملیاتی غرب حضور خواهند یافت.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه در طول این اعزام دانش آموزان از مناطق عملیاتی مرصاد ،موزه دفاع مقدس و بازدید از رزمایش فرهنگی شبانه دیدن می کنند تصریح کرد: در اتوبوس های اعزامی یک طلبه خواهر ویک راوی جهت پاسخگویی به دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

توفیقی با بیان اینکه مبلغی باعنوان خودیاری توسط آموزش و پرورش دریافت گردیده است خاطر نشان کرد: بسیج جهت اعزام دانش آموزان هیچگونه مبلغی دریافت نکرده است و مبلغ ۲۵هزار تومان توسط آموزش و پرورش از دانش آموزان دریافت گردیده است .

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر نیز بعد از ایام اربعین در آبان ماه آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار