مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با دکتر دانایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۹۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با دکتر دانایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که به میزبانی ستاد کل دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، جمعی از مسئولین معاونان بسیج دانشجویی استان سمنان نیز حضور داشتنند.
در ابتدای این دیدار مهندس مرتضی دهرویه با بیان مطالبی به بیان اهداف و برنامه‌های بسیج دانشجویی پرداخته و افزود: در بسیج دانشجویی در حوزه مطالبه گری دو قرارگاه به نام‌های قرارگاه شهید احمدی روشن و شهید طهرانی مقدم وجود دارد.
وی همچنین با اشاره به وجود افراد مختلف و مستعد در بدنه بسیج گفت:: بسیج دانشجویی با توجه به گستردگی ظرفیت می‌تواند در ابعاد مختلف ایفای نقش نموده و به عنوان یک بازو برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان عمل نماید.
مسئول بسیج دانشجویی استان در ادامه با توجه به پشتیبانی‌های به موقع مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بحث اردو‌های جهادی گفت:: در تابستان امسال دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی سمنان توانستند در قالب دو گروه با نام‌های " موعود " و " شهید امین " در بحث اردو‌های جهادی در منطقه قهاب و به صورت کاملا تخصصی خدمت رسانی نمایند.
وی در ادامه افزود: با توجه به بازخورد عملکرد، رضایتمندی بسیار بالایی از جانب روستائیان روستا‌های رشم، معلمان و حسینان منعکس گردید.
دهرویه در ادامه این دیدار با توجه به مشکلات عدیده موجود در زمینه سازمان غذا و دارو به خصوص در زمینه تولیدات خوراکی در استان، از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواستار رسیدگی بیش از پیش به این مقوله شد.
وی همچنین با توجه به تخصصی‌تر شدن ماموریت بسیج دانشجویی در مباحث علمی، آمادگی مجموعه خود را به منظور گسترش و تعمیق همکاری‌ها اعلام نمود.
در قسمت بعدی این دیدار دکتر دانایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی با توجه به مسائل مطرح شده به بیان مطالبی پرداختند.
وی در ابتدا به برگزاری موفق اردو‌های جهادی در تابستان سال جاری اشاره نموده و اینگونه اردو‌ها را بسیار مهم و تاثیر گذار در روند رشد و خودسازی افراد عنوان کرد.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه با اشاره به مواجه شدن دانشجویان با مسائل و معضلات گوناگون در این اردو‌ها، خواستار هم اندیشی پیرامون مرتفع نمودن بسیاری ازین دست مشکلات شد.
دکتر دانایی با توجه به گستردگی فعالیت‌های بسیج خواستار تحکیم و گسترش روابط در همه زمینه‌ها شد.
در انتهای این دیدار آقایان جانی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، همتیان مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان، محقق مدیر جهادی و سازندگی بسیج دانشجویی استان، تجلی مسئول امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بیان نقطه نظرات و برنامه‌های خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها