مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل سپاه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۸۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه که صبح‌ امروز در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهدمقدس برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: امیدواریم از این انوار مقدس و این محافل قرآنی در مسیر تکامل بهره‌مند شویم و آیندگان ما بهتر بتوانند از فرهنگ اهل بیت (ع ) استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما یک زنده ماندن و یک زندگی کردن داریم. موجودات غیر انسان وقتی متولد می شوند به دنبال زنده ماندن هستند و در حقیقت مسیری که موجودات غیر انسان طی می‌کنند مسیر افقی است.

این سخنران برجسته افزود: زندگی یک علم است و باید فراگرفته شود که اولین معلم درس زندگی پیامبران ما هستند. پیامبران برای آموختن شیوه زندگی آمدند. پیامبران به دنبال تکامل آدمی به سمت بالا هستند ولی متاسفانه بشر دو سوم وقتش روی مسایل مادی مصرف می‌شود.

راشد یزدی بیان داشت: ما به سدره المنتهی نمی‌رسیم ولی از زمین هم باید کنده شویم چرا که هر چه به مقام قرب الهی نزدیک شویم سعادتمندتر هستیم.

وی ابراز داشت: انسان استعدادهای پرورشی زیادی دارد و زمینه رشد او برای رسیدن به مقامات عالی بسیار زیاد است به همین خاطر خداوند آدمی را اشرف مخلوقات خود قرار داد.

 این مبلغ اظهار داشت:کسی برنده زندگی است که ارتقا پیدا کند. بفهمد تلاش کند و عمل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها