جناب سرهنگ بایرامی صبح امروز در بازدید از موکبهای اربعین شهرستان آستارا گفت:نیمی از کار اربعین حسینی در استان گیلان هر سال به دوش آستاراست.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۷۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، جناب سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان صبح امروز در بازدید از موکبهای اربعین، امام رضا (ع) (در محوطه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)) و امام حسین (ع)(در محوطه پایانه مرزی) شهرستان آستارا گفت: نیمی از کار اربعین حسینی در استان گیلان هر سال به دوش آستاراست، ما در کل در سال 96 بیش از 22 هزار نفر اعزامی از گیلان به عتبات عالیات داشتیم که زحمت پذیرایی از 9 هزار نفر از زائرین غیر ایرانی را آستارا به عهده گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه در استقرار موکب های اربعین اظهار کرد: سپاه کمک کار همه مجموعه ها در همه ماموریتها است، ما معتقدیم این بخش چون حوزه عمق بخشی به حرکت انقلاب اسلامی فرای مرزهای ماست سپاه باید در همه بخشها باشد. ما به عنوان عنصر تشکیلاتی جدا در اینجا عمل نمی کنیم و در همه برنامه ها هر جایی که نیاز باشد حتما حضور داریم لذا سپاه ناحیه آستارا همه توان نیروی انسانی، همه توان امکاناتی و تجهیزاتی و همه توان مجموعه خودشان را پای کار آورده اند.

جناب سرهنگ بایرامی با بیان اینکه 2 موکب آستارا تنها موکب های گیلان نیستند گفت: در بحث موکب های نجف اشرف و کربلای معلا حدود 14 موکب فعال داریم، یک موکب در خروجی شهر مهران بچه های رودسر آنجا دارند زحمت می کشند، موکب امام زاده هاشم و موکب خروجی استان که مکمل موکب آستارا در بحث استقبال از زائرین غیر ایرانی را هم داریم که در کل یک موکب در نظر می گیریم و کلا 16 موکب را  استان گیلان مدیریت می کنند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، جناب سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان پس از این مراسم در جلسه ستاد اربعین شهرستان آستارا حضور یافتند و راهکارهای لازم را ایراد نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات