امام جمعه ایلام گفت: سپاه نهادی انقلابی و همواره در خط ولایت و پشتیبان نطام و انقلاب اسلامی بوده است
کد خبر: ۹۰۶۹۱۷۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام کریمی‌تبار ، در دیدار فرمانده سپاه امیر‌المومنین(ع) و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه  و تیپ 11 حضرت امیر‌(ع) اظهار داشت: سپاه نهادی انقلابی و همواره در خط ولایت و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده است و به تعبیر حضرت امام(ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام رزمایش اقتدار عاشورایی را یکی از موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتدار عاشورایی نشان داد که اقتدار کشور غیرقابل خدشه است.

وی تمهیدات انجام شده توسط سپاه پاسداران در ارتباط با اربعین امسال را افتخاری برای سپاه دانست و خاطرنشان کرد: سپاه اثبات کرده است در هر جا حضور پیدا کند آن حضور خیر و برکت است و اقداماتی که برای زائران اربعین فراهم کرده است در خور تقدیر است.

امام جمعه ایلام افزود: اقتدارآفرینی سپاه در اقدام موشکی و به زبونی کشاندن ضد انقلاب در بیخ گوش اربابانشان نشان داد که  سیلی اقتداری گوش اربابان تروریست را پاره و آنان را به خود آورد که ترور و تهدید در مردم ایران بی‌اثر است.

وی ضمن توصیه به خودسازی و افزایش معنویت و فرهنگ ایثار و مقاومت افزود: نقش معنویت در انضباط ظاهری و معنوی سپاه پاسداران موثر و آن را تقویت کنید

 سپاه ، همواره در خط ولایت و پشتیبان نظام و انقلاب است

سپاه ، همواره در خط ولایت و پشتیبان نظام و انقلاب است

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار