مهدویان در ادامه اهداف این دوره را ذکر نمود و ادامه داد: هدف از اجرای دوره تربیت و تعالی حوزه های مقاومت بسیج تحکیم و ارتقاي پایه هاي اعتقادي، معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوي مدیران بسیج و ارتقاي معرفتی و بصیرتی آنها است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به ازای هر حوزه مقاومت 6 نشست و در مجموع 24 نشست برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۲۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی، جهت تعمیق و استحکام پایه هاي اعتقادي و سیاسی مدیران بسیج و رشد و توسعه فضائل اخلاقی و معنوي مدیران بسیج دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج در سطح سه حوزه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مهدویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی اظهار داشت: تربیت و تعالی حوزه اي برنامه اي است که در آن موضوعات و متون مشخص ویژه مخاطبین خاص و مشترك ارائه می گردد.

وی در ادامه اهداف این دوره را ذکر نمود و ادامه داد: هدف از اجرای دوره تربیت و تعالی حوزه های مقاومت بسیج تحکیم و ارتقاي پایه هاي اعتقادي، معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوي مدیران بسیج و ارتقاي معرفتی و بصیرتی آنها است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به ازای هر حوزه مقاومت 6 نشست و در مجموع 24 نشست برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها