آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۰۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)

تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امروز(چهارشنبه 25مهرماه97) آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر، مسئول امور روحانیون کل سپاه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین امان الله حسینی صدر بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید.

گفتنی است: در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، بر تبیین تدابیر مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از روحانیون نیروهای مسلح، تقویت و تعمیق بصیرت دینی بر اساس مصادیق شایستگی‌های پاسداری، تعامل و همکاری با علما و حوزه‌های علمیه برای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی از حوزه علمیه، پاسخگویی به مطالبات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تعامل و همکاری با فرماندهی و سازمان حفاظت اطلاعات، اشراف و نظارت بر روحانیون شاغل، تلاش مستمر و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی روحانیون و طلاب استان، اشراف بر برنامه‌های ابلاغی و تلاش برای تحقق آن و تقویت روحیه نشاط، اتحاد و نوآوری تأکید شده است.

پیش قدمی حوزه نمایندگی در ماموریت‌های سپاه قابل تقدیر است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم، از تعامل بسیار خوب بین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با فرماندهی و مجموعه حفاظت اطلاعات، خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: نیروهای حوزه نمایندگی در تمامی ماموریت‌ها به ویِژه ماموریت‌های سخت و دشوار سپاه پیش قدم بوده اند که این اقدام ها قابل تقدیر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان دو هزار و 438 شهید را در انقلاب و دوران دفاع مقدس تقدیم نظام کرده است، بیان داشت: یکی از افتخارات استان چهارمحال و بختیاری  تقدیم نخستین شهید مدافع حرم بسیجی و نخستین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی به انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه استان 13 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: هدف سپاه و بسیج دستیابی به اهداف والای نظام است که در رسیدن به آن هیچگاه کوتاه نخواهیم آمد.

ارسال نظرات