فرماندار فردیس گفت: برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی دو موکب در کربلا و نجف اشرف فعال می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۷۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابوالفضل اینانلو در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، اظهارکرد: اربعین حسینی نمایش قدرت و عظمت و اتحاد مسلمانان و فرصتی برای تبیین فلسفه و قیام امام حسین(ع) است.

۲ موکب از فردیس پذیرای زائران حسینی می‌شود
وی افزود: پیاده‌روی اربعین یکدلی و وحدت مسلمانان جهان را به خوبی نشان می‌دهد و دشمنان باید بدانند که اقتدار و عظمت مسلمانان به این راحتی به دست نیامده و به این راحتی از دست نمی‌رود و تلاشی که برای از بین بردن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی دارند بیهوده و بی‌ارزش است.


این مسئول همچنین از آمادگی فردیس برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی دو موکب در کربلا و نجف اشرف فعال می‌شود و همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری و شورای شهر برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی همکاری می‌کنند.


در ادامه این نشست امام جمعه فردیس، اظهارکرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان شورای بالا دستی و فرا دستی می‌تواند برنامه‌ریزی، طرح و پیشنهاد ارائه دهد تا در شوراهای دیگر مورد بررسی قرار بگیرد.


حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با اشاره به تعیین موضوع مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی، گفت: مصوبه‌های شورای فرهنگی عمومی باید بر ارائه برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متمرکز شود.


وی در پایان به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت آن برای نسل جوان، گفت: مسئولان شهرستان فردیس از ۱۳ آبان تا ۱۲ بهمن برای پرسش و پاسخ دانش‌آموزان در مدارس برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظرات