وهاب کاظمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مراسم تجلیل از سربازان فرهنگی سپاه ناحیه اراک گفت:
حجت الاسلام ماشاالله عبدی گفت : بهترین الگو و اسوه برای یک جوان مومن و مسلمان حضرت علی اکبر(ع) است که تربیت یافته پدری همچون امام حسین(ع) هستند که خود سرور و سالار جوانان اهل بهشتند.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۶۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک حجت الاسلام ماشاالله عبدی در مراسم تجلیل از سربازان فرهنگی سپاه ناحیه اراک ، جوانی رابهترین دوران برای خودسازی عنوان و تاکید کرد: سربازان از دوران خدمت خود بهترین استفاده را کرده و به خودسازی پرداخته و به یادگیری انواع فن و حرفه ای برای زندگی خود بپردازند، هر کاری باید برای رضای خداوند باشد خدمت سربازی نیز اگر برای رضای پروردگار باشد بدون شک خیر دنیا و آخرت را به همراه می آورد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در این مراسم اظهار کرد: زمانی که به انسان مسئولیتی واگذار می شود باید آن مسئولیت را به بهترین نحو ممکن انجام دهد همانند سرباز مسئولیت پذیر مرزبانی که تا پای جان در مقابل تروریست های مسلح ایستاد و از خاک خود دفاع کرد.
وی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) نیز برای همه قشرها الگو و اسوه دارد، گفت: حضرت علی اکبر(ع) یک جوان تکلیف پذیر بود و همواره به تکلیف خود به‌نحو احسن عمل می‌کرد، بنابراین ایشان یک الگوی جامع و کامل برای جوانان است.
حجت الاسلام عبدی در ادامه افزود: حضرت علی اکبر علیه السلام اولین شهید عاشورا از بنی هاشم و علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر و حتی کسی چون معاویه هم که دشمن خاندان عصمت بود، به فضایل او اقرار داشت.
حجت الاسلام عبدی با بیان این که نیرو و شور و نشاط جوانی به یک اسوه و الگو جهت رشد و تعالی نیاز دارد گفت: بهترین الگو و اسوه برای یک جوان مومن و مسلمان حضرت علی اکبر(ع) است که تربیت یافته پدری همچون امام حسین(ع) هستند که خود سرور و سالار جوانان اهل بهشتند.

ارسال نظرات