خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه شاهرود گفت: باید تلاش کرد با تقویت مساجد در جهت ارتقا بسیج در سطح محلات گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۶۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ دوم پاسدار احمد حسین پور در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا که با حضور امام جمعه شهر مجن و بسیجیان و آحاد مردم این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به ضرورت مسجد محوری در برنامه های بسیج اظهار کرد: باید به مسجد توجه ویژه نماییم چرا که امام راحل مسجد را سنگر عنوان کردند که باید این سنگر را حفظ کرد و در این سنگر نیروهایی مدافعی وجود دارد که پایگاه بسیج و بسیجیان از آن جمله است.
وی افزود: بسیج و تفکر بسیجی برگرفته از مسجد و فرهنگ ناب اسلامی و اعتقادی است و حضور بسیج در مسجد سبب تقویت این رکن مهم است.
جانشین سپاه شاهرود با تاکید بر تقویت مساجد جهت ارتقا بسیج در سطح محلات گفت: مرکز فرماندهی در محلات مسجد است و باید تلاش کنیم این مرکز را روز به روز تقویت نماییم و حضور پایگاه بسیج در این راستاست.
وی با بیان اینکه امروز در جنگ نرم دشمن اعتقادات را هدف گرفته است افزود: مرکز تولید اعتقادات و ترویج آن مساجد است و باید به نوجوانان و جوانان را در این مرکز و سنگر منم ارتباط داد و وجود پایگاه های بسیج در این راستا باید وظایف خود را عمل نمایند.
در این مراسم از زحمات کاظمی فرمانده سابق تقدیر و عباس حاج بابا به عنوان فرمانده جدید پایگاه ثامن الائمه شهر مجن معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها