خبرهای داغ:
سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه گفت: تمام افرادی که حقوق آنها زیر۳میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته‌های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده نحوه توزیع مشخص و اعلام می شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۹۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، انوشیروان محسنی بندپی در جشنواره شهید رجایی که امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود:توانمندسازی و اشتغال یکی از اقدامات توسعه عدالت اجتماعی محسوب می‌شود به طوریکه در سال ۹۶ متوسط درآمد در شهرهای کشور ۳۳ میلیون تومان و در روستاها این رقم ۲۱ میلیون تومان بوده است که نسبت به سال ۹۵ شاهد رشد بوده‌ایم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها بیان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی در سازمان برنامه و بودجه، وزارت رفاه در حال تدوین است که به زودی بسته‌هایی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

 

محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که چه زمانی نحوه توزیع و میزان بسته‌های حمایتی اعلام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز یکشنبه هفته آینده این موضوع نهایی و از طریق سخنگوی دولت اعلام شود.

وی گفت: برای جلوگیری از حواشی توزیع بسته‌های حمایتی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و تلاش شده کسانی که حقوق دریافتی آنها زیر ۳ میلیون تومان است از این بسته‌ها دریافت کنند.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی منظمی صورت گرفته و در واقع مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، مددجویان  کمیته امداد و بهزیستی و همه افرادی که حقوق آنها زیر ۳ میلیون تومان باشد این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.

محسنی‌بندپی گفت: تنها بخشی از افرادی که شغل آنها فصلی است و درآمد آنها نیز کمتر از ۳ میلیون تومان است هنوز شناسایی نشده‌اند که این افراد می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و بهزیستی نسبت به دریافت بسته‌های حمایتی اقدام کنند. تلاش می‌شود هیچ یک از افرادی که شرایط لازم را برای دریافت این بسته‌ها داشته باشند حذف نشوند و در این زمینه دولت به صورت منظم برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فکر می‌کنم یکشنبه هفته آینده رئیس جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه رفاه و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

وی افزود: تا الان که جزو گزینه‌های پیشنهادی نبودم، تا ببینیم در چند روز آینده چه پیش می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها