خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: اربعین را دولتی نکنیم و با استفاده از ظرفیت مردمی و بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات شایسته به زائرین تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۷۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

اربعین را دولتی نکنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان نهاوند با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای کمیته‌های ستاد و مسئولین ایستگاه‌های صلواتی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این جلسه با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی و ارائه خدمت برای زائرین اربعین حسینی، ایجاد هماهنگی لازم بین ایستگاه‌ها و خدمت‌رسانی بیشتر به زائرین برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حسینی و تاثیرگذاری آن به تشریح وضعیت شهرستان در حوزه اربعین حسینی پرداخت.

مراد ناصری اظهار کرد: اربعین را دولتی نکنیم و با استفاده از ظرفیت مردمی و بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات شایسته به زائرین تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: تردد زائران از مرزهای مشخص و با ارائه گذرنامه و روادید صورت می گیرد و بدون آن امکانپذیر نیست؛ زائران عزیز حتما شرایط را برای تردد آسان خود فراهم کنند و بدانند امکان تردد بدون گذرنامه وجود ندارد.

در ادامه مسئولین ایستگاه‌های صلواتی با بیان مشکلات موجود در ایستگاه‌ها به مطالبه خود از مسئولین در راستای رفع مشکلات و ارائه خدمت بیشتر به زائرین اشاره کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات