خبرهای داغ:
مدیرکل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان هستیم که این مراسم در کشور عراق نشانه این است که بیداری جهان اسلام در آیینه عترت صورت گرفته و این عظمت روز افزون است.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۲۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خانم دکتر شریعتی مدیرکل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان اظهار داشت: خوشا به حال شهیدان و خانواده های معززشان که زمینه سازی برای رسیدن به حیات طیبه را در خانواده فراهم کردند.

وی عنوان داشت: ایران اسلامی و انقلاب با عظمت این سرزمین ولایی به 40سالگی رسید. این 40سالگی که قدم به قدم و در هر زمانی برای مردمانش زمینه ساز تکامل بود.

شریعتی با بیان اینکه امروز  اگر بخواهیم عظمت مسلمانان را بسنجیم این عظمت بجز در آینه شهدای انقلاب متجلی نخواهد بود افزود: 40سالگی انقلاب باعظمت است که شما سربازان و سرداران این نظام ولایی جان بر کف در این صراط مستقیم همواره کننده مسیر بوده اید.

شما خوابی آشفته برای  سلطه گران هستید

وی خاطرنشان کرد: جامعه مدیون شما بزرگواران نیروهای نظامی و انتظامی و همه سلحشوران این سرزمین ولایی است. در لحظه ها با سرمایه گرانقدر خون شهدا و علمای گرانقدر سیر تکاملی داشتید.

مدیرکل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی بیان داشت: با شهدا پیمان می بندیم که در مسیرشان طی طریق خواهیم کرد تا انقلاب مهدی (عج) و پرچم این انقلاب در دستان پیشوای مسلمین جهان است.

وی خطاب به نیروهای مسلح گفت: شما وظیفه ای سنگین و سترگ دارید. امروز اگر نظام سلطه تمام تلاش خودش را برای سرنگویی حق و حقیقت بکار می برد اما به نتیجه نمی رسد چون شما خوابی آشفته برایش هستید.

شریعتی ادامه داد: ما به آمریکا، اسرائیل، وهابیت و دست نشاندگان آنها می گوییم شما به نتیجه ای نخواهید رسید، عظمت انقلاب اسلامی روز افزون است چون میراث شهدا و رهنمودهای امام را دارد و ولی امر مسلمین جهان سکاندار انقلاب است.

وی خطاب به سردمداران ظلم و جور زمان اظهار داشت: نمی دانید مسلمانان مظلوم یمن، فلسطین، غزه و عراق از شما به ستوه آمده اند و امیدشان ایران و انقلاب مردمی است.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: این انقلاب ما را پیش می برد و زن و مرد مؤمن، اخلاص گر و مصمم زمینه ساز ایجاد زندگی سعادتمندانه هستند.

زنان و مردان ایران سرمایه گذار  بیداری اسلامی در سراسر دنیا هستند

وی با اشاره به سخنان همسر شهید بصیری پور افزود: این بانو از زبان مادران، همسران و دختران شهیدان اسلام سخن گفتند. آیا نمی داند جهان اسلام امروز مخالف با وهابیتی است که از آستین شیوخ عربستان بیرون آمده است.

شریعتی  ادامه داد: بیداری جهان اسلام را در آیینه عظمت انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای امام و ولی امر مسلمین جهان شاهدیم.

وی ضمن عرض سلام و ارادت به ساحت مادران و همسران و فرزندان شهدا خاطرنشان کرد: زنان و مردان ایران سرمایه گذار این بیداری اسلامی در سراسر دنیا هستند. مادران و زنان مسلمان در قبال سلامت جامعه احساس تکلیف می کنند.

با مشکلات اقتصادی ملت ایران از پای در نمی آیند

شریعتی با بیان اینکه در ایام ماه صفر سیر عظیم حیات طیبه  جامعه را راهنمایی می کند گفت: در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان هستیم که این مراسم در کشور عراق نشانه این است که  بیداری جهان اسلام در آیینه عترت صورت گرفته و این عظمت روز افزون است.

وی امروز اگر به بهانه های گوناگون بخواهند ایران اسلامی را از مسیر خود دور کنند نمی توانند تأکید کرد: نه با مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات که بیگانگان بوجود می آوردند ملت ایران از پای نمی افتند چون قوه شما هستید که نمی گذارید آسیب به ملت بزنند.

خواب آسوده ملت ایران  در گرو بیداری نیروهای مسلح

وی خواب آسوده ملت ایران را در گرو بیداری نیروهای مسلح دانست.

 مدیرکل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: کشوری که 40سال گذشته هیچ امکاناتی نداشته است امروز در عرصه فنآوری و صنعت پیشتاز است و ما هرچه داریم از شهدا، علما و رهروان شهدا داریم.

وی عنوان داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی زمینه ساز ایجاد محبت و مودت است که عظمت ایران و انقلاب اسلامی در گرو اتحاد و اخوت و برادری است و این مجمع همراه با شما در جهت تحقق اهداف این انقلاب است.

مدیرکل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی از برگزاری اجلاس جهانی وحدت در اوایل آذر ماه با حضور کشورهای جهانی در تهران خبر داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها