خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کنترل‌ و رصد فنی و ایمنی ناوگان به شکل مستمر در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۱۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

کنترل‌ و رصد فنی و ایمنی ناوگان به شکل مستمر در ایام اربعینمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان مهمترین اولویت راهداری و حمل و نقل جاده ای در اعزام زائران کربلای معلی را افزایش ایمنی در سفر عنوان و اظهار کرد: در بحث کنترل‌های فنی و ایمنی ناوگان، مدیران فنی شرکت‌های مسافربری ملزم شده‌اند ناوگان خود را پیش از سفر مورد معاینه فنی قرار دهند و از صحت عملکرد ناوگان اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مدیران فنی از اولویت‌های سفر اربعین است، افزود: در این زمینه پلیس راه نیز یاری دهنده این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: ناظران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نمايندگان پليس راه بر حسن اجراي اين كار نظارت خواهند کرد و به شکل تصادفی برخی از اتوبوس‌ها را مورد بازدید قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: این استان مانند سال‌های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

پناهنده اضافه کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده از پایانه های مسافربری، شاهد کنترل و نظارت جدی بر وضعیت فنی اتوبوس ها هستیم تا خودروهایی که از استان به سمت مهران می روند مشکل فنی نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران بوده است، تصریح کرد: سعی شده که اتوبوس های مناسب و با کیفیت که مسائل فنی در آنها رعایت شده برای زائران اربعین اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات