جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در دانشکده فنی پسران شهرکرد تشکیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای این هیئت در دانشکده فنی پسران شهرکرد برگزار شد.

در این جلسه دکتر نوروزی، رئیس این هیئت شرایط کنونی انقلاب اسلامی را در داخل و منطقه تشریح و ضمن امیدوار بودن به این شرایط، آینده ای روشن و با پیشرفت را برای این انقلاب ترسیم کرد و علت مشکلات داخلی کنونی را مدیریت ناکار آمد دانست و بر ضرورت بکارگیری نیروی انسانی توانمند در سطح مدیران با استفاده از منابع انسانی کارآمد و شایسته تأکید کرد.

در این جلسه اعضای هیئت یکی از عوامل موثر بر نرخ بیکاری را تورم دانستند و کنترل این نرخ را یکی از راه کارهای مقابله با بیکاری در استان معرفی کردند و از دیگر عوامل موثر در بیکاری عاقلانه عمل نکردن و مصرف گرایی بیش از اندازه در مصرف سوخت و عوامل انرژی و ... در اقشار مختلف دانسته و از ادارات مربوط خواهان مقابله معقول و منطقی با این نوع فرهنگ شدند.

در پایان جلسه، اعضای این هیئت به نقش مردم و توانمندسازی آنها بر اساس ظرفیت های موجود استان اشاره نموده و راه موفقیت در این امر را ترسیم نقشه راه و برنامه بلند مدت در استان دانسته و خواهان اجرا و رصد برنامه ها طبق این نقشه شدند.

ارسال نظرات