مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: شیوه مستکبران جهت استعمار و استثمار ملت‌ها و غارت منابعشان تحقیر آنان هستند.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۷۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، در جمع بسیجیان پایگاه شهید کاوه سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: شیوه مستکبران جهت استعمار و استثمار ملت‌ها، غارت منابعشان و تحقیر آنان است.

وی در همین زمینه به شیوه فرعون در زمان حضرت موسی(ع) اشاره کرد و افزود: قرآن می‌فرماید فرعون جهت تسلط بر قوم خود، آنان را مورد تحقیر قرار می‌داد و کوچکشان می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد در ادامه افزود: پیام بلند عاشورا که در قالب (هیهات منا الذله) تجلی پیدا کرده است، درس آزادی و آزادگی، عزت و غیرت و دوری از تحقیر شدن و عدم پذیرش ذلت از سمت مستکبران، به تمام دنیا و به خصوص جمهوری اسلامی در این زمان داده است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز هم، کار و هدف دشمنان تحقیر ملت‌های اسلامی است. وقتی رئیس جمهور آمریکا در میتینگ انتخاباتی خود حاضر می‌شود، آنچنان عربستان که به اصطلاح خود یک ملت اسلامی است را تحقیر می‌کند و می‌گوید اگر ما حمایت خود را از عربستان بگیریم آن‌ها دو هفته هم دوام نمی‌اورند و یا آن زمانی که ولیعهد عربستان به کاخ سفید می‌رود بعد از خروج وی به خدمه خود دستور می‌دهد تمام چیز‌هایی که بن سلمان لمس کرده را بشویند. این‌ها مصداقی از تحقیر است که متاسفانه به دلیل غفلت ملت‌های اسلامی، استکبار آن‌ها را به مسلمانان قبولانده است.

گلقندشتی در پایان اشاره کرد: امروزه تنها کشوری که در خاورمیانه، مستقل و  آزادیخواه است و شعار‌های آن مبتنی بر آزادی وآزادگی است، جمهوری اسلامی ایران است که نقشه‌های کور دشمنان را برملا ساخته و تمام قد جلوی استکبار جهانی ایستاده است و از ارمان‌های خود، دفاع می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها