خبرهای داغ:
صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی از مستند شهید مرتضی بصیری پور تنها شهید مدافع حرم استان با عنوان "پای پرواز" رونمایی شد که قرار است به زودی از شبکه استانی خاوران پخش شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۶۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی در این اجلاسیه ضمن خیرمقدم به میهمانان این مجلس اظهارکرد: خدا را شاکریم که توفیق داد میزبان اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان 159شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: هدف از برگزاری اجلاسیه‌های مرتبط با شهدا این گفته امام خمینی (ره) است که "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست".

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، تجلیل از خانواده شهدا، تجدید عهد و پیمان با شهدا و ادامه دهنده راه آن نیز از دیگر اهداف برگزاری اجلاسیه است.

شجاع گفت: وظیفه ما این است که اکنون پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی آرمانهای شهدا را به نسل جوان که باید ادامه دهنده این راه باشند منتقل کنیم و آنها را با راه و مسیر شهدا آشنا کنیم.

وی بیان کرد: شهدا نیازی به اجلاسیه ندارند اما ما برای اینکه به خودمان یادآوری شود لازم است که برای شهدا بزرگداشت برگزار کنیم.

گفتنی است، در این اجلاسیه همسر شهید بصیری پور و دختر شهید حسن سبزه جو دلنوشته های خود را قرائت کردند.

از مستند شهید مرتضی بصیری پور تنها شهید مدافع حرم استان با عنوان "پای پرواز" رونمایی شد که قرار است به زودی از شبکه استانی خاوران پخش شود.

همچنین تقدیر از خانواده های معظم شهدا و اجرای سرود سربازان مرکز محمدسول الله بیرجند پایان بخش این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها