خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اذعان کرد:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اذعان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا؛ پاسداشت یاد و خاطره شهدا، و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای برتر به نسل سوم و چهارم انقلاب می باشد و به فرموده مقام معظم رهبری به تعداد شهدای انقلاب اسلامی می‌توانیم الگوهای مناسب به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۴۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین در آبان ماه سال جاری، یادواره بزرگ شهدای شهرستان قزوین با مشارکت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی ع قزوین و همکاری ادارات و سازمان های قزوین پیش از کنگره ملی برگزارشد.
صادق پور ابرازکرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا؛ پاسداشت یاد و خاطره شهدا، و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای برتر به نسل سوم و چهارم انقلاب می باشد و به فرموده مقام معظم رهبری به تعداد شهدای انقلاب اسلامی می‌توانیم الگوهای مناسب به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.
این مسول برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان‌ها را بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: دشمن در زمان هشت سال دفاع مقدس متوجه شد که توانایی جنگیدن با نظام جمهوری اسلامی ایران را در جنگ سخت ندارد و جنگ نرم را به شیوه‌های مختلف مطرح کرد.
وی تصریح کرد: در این زمان باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن قاطعانه ایستاد و پیام و وصایای شهدا را با اقداماتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری یادواره ها در سطح جامعه گسترش دهیم.
صادق پور بیان کرد: شهدا با عشق به سرزمین و میهن به جنگ رفتند و با رشادت های خود تمام معادلات جهان را به هم ریختند، باید قدر آنها را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را به فرزندان خود بیاموزیم و در تمام عرصه های علمی از شهدا یاد کنیم و این فرهنگ را در جهت علم و عمل پیش ببریم .
این مسوول با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است، یادآور شد: احیای اسلام ناب و زنده نگه داشتن قرآن، انقلاب اسلامی و هم چنین عزت، حیثیت و اقتدار کشور مرهون خون های پاک و مطهر شهیدان است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان تنها نظام اسلامی مردم‌ سالار دینی در جهان و به ‌عنوان الگویی برای مسلمانان و مستضعفان سراسر عالم مطرح است.
وی بابیان اینکه ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری زیر سلطه و سیطره استکبار جهانی و آمریکا بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی روحیه استقلال، همبستگی ملی و اسلامی و اتکا به توان داخلی را در جامعه ایران زنده و دست خاندان فاسد پهلوی را از کشور کوتاه کرد.
4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها