خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جلسه هماهنگی و گفتگو با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس، گفت: مسائل اقتصادی کشور، مشکلات معیشتی بسیاری به مردم تحمیل کرده است که در این بین اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در تنگنا قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۵۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم با تاکید بر تدوین برنامه های اساسی و عملیاتی جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم از سوی مسئولان اجرایی و وکلای ملت در مجلس، اظهارداشت: بسیاری از مشکلات معیشتی اقشارکم درآمد و ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده که جلوگیری از بروز تبعات بعدی آن نیازمند کاری جهادی است.

مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده/ دانه درشت ها اولویت مبارزه با فساد
وی با اشاره به قاطیعت برخورد دستگاه قضایی کشور با متخلفان و محتکران مواد غذایی،  بیان کرد: اعمال قانون قوه قضاییه با مفاسداقتصادی بازتاب بسیار خوبی در افکار عمومی داشته است ولی باید توجه داشت که برای ریشه کنی فساد دانه درشت ها باید در اولویت باشد و برخوردی قاطع صورت پذیرد.
رسیدگی به مشکلات صنفی، توجه به اهلیت درواگذاری صنایع و پیگیری مشکلات کارگران بعضی از شرکت و مجموعه های صنعتی از دیگر بخش های صحبت های حجت السلام آل هاشم این نشست بود.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش حماسه عاشورائیان بسیج و سپاه عاشورا در تبریز که همزمان با سراسر کشور انجام شدقدردانی کرد.

ارسال نظرات