خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: طبق دستور رئیس جمهور اداره کل راه و ترابری در شاهرود خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۳۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در هفتمین جلسه شورای اداری شاهرود با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال اداره کل راه و ترابری از شاهرود به مکانی دیگر، اظهار داشت: مردم شاهرود دررابطه با بحثی که اخیراً پیرامون انتقال این اداره کل مطرح شد حساسیت نشان دادند که در این مورد حق با مردم شاهرود است.
وی بابیان اینکه در جلسه شورای تأمین شهرستان شاهرود پیرامون انتقال اداره کل راه و ترابری بحث و تبادل‌نظر شد، افزود: با تماس تلفنی شخص استاندار و پیگیری‌های مسئولان شهرستان این اداره کل طبق دستور رئیس‌جمهور در شاهرود باقی خواهد ماند و به‌زودی مدیرکل جدید آن نیز معارفه خواهد شد.
محمدی بابیان اینکه مسئولان شهرستان پیگیر منافع، مسایل ومشکلات هستند، تاکید کرد: دامن زدن به مسائلی از قبیل: انتقال اداره کل راه و ترابری نمی‌تواند مشکلات موجود را حل کند و می‌بایست موقعیت‌ها سنجیده شود.
فرماندار شاهرود بابیان اینکه در شرایط موجود، جامعه ظرفیت پذیرش تنش را ندارد، ابراز داشت: متأسفانه برخی خواسته‌های مردم به مسائلی سیاسی گره‌خورده است که نباید موضوعاتی مثل انتقال اداره کل راه سیاسی شود.
فرماندار شاهرود بابیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی و منازل روستایی در ستاد مدیریت بحران شهرستان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: در خسارات بارش تگرگ و باران تنها ۱۰ درصد محصولات کشاورزی بیمه بودند که با توجه به وجود عوامل قهری این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران برای آگاه‌سازی مردم بیشتر تلاش کنند.
محمدی بابیان اینکه طبق اطلاعات هواشناسی بارندگی‌های قابل توجهی را در پیش روداریم، تصریح کرد: دهیاران و ادارات ونهاد‌های خدمت رسان نسبت به رفع گرفتگی آبراه‌ها که ممکن است باعث خطر جدی شودباید با جدیت ورود کنند
فرماندار شاهرود بابیان اینکه ایجاد نارضایتی و دغدغه در جمهوری اسلامی نابخشودنی است، ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد موضع‌گیری‌های بسیاری از سوی استکبارعلیه نظام بودیم که مردم همواره در پاسخ به حرکات آن‌ها ایستادگی کرده وبار‌ها مشت محکمی بر دهان استکبار زده‌اند.
محمدی در ادامه تصریح کرد: باید نسبت به مردمی که مجاهدانه در برابر استکبار ایستاده‌اند نهایت دقت وتوجه را داشت، مردم انتظار دارند که مدیران با برنامه‌ریزی و رعایت اولویت‌ها بیشترین خدمت صادقانه را به جامعه داشته باشند.
وی درپایان تاکیدکرد :مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر امور جاری ومعیشتی مردم باشند. درپایان جلسه ازکارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تقدیربعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها