خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت:

پاسداری از انقلاب اسلامی بازنشستگی ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در راس هیاتی از خانواده های بازنشسته و متوفی این شهرستان در میرآباد دیدار و سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۱۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جمشید نجفی مسئول بازرسی سپاه سردشت به همراه حجت الاسلام والمسلمین عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سروان سلیمانی مدیر کانون این سپاه روز گذشته با خانواده های بازنشسته متوفی سپاه سردشت در میرآباد دیدار و از زحمات چندین ساله انها تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در این دیدار بازنشستگان را پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت عنوان کرد و گفت: آن عزیزان برای سپاه سردشت سرمایه گرانبهایی بودند که حضورشان در کنار شاغلین این سپاه موجب دلگرمی ما بود.

وی به برنامه های آتی این سپاه در راستای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان سپاه بانه اشاره کرد و گفت: به یاری خداوند و تلاش دوستان در آینده نزدیک برنامه هایی در این راستا پیش بینی کردیم که با تحقق این برنامه ها مشکلات بسیاری از برادران بازنشسته سپاه بانه حل و فصل خواهد شد.

در ادامه سرهنگ نجفی بااشاره به وصیت نامه حضرت امام (ره) نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در مشکلات زندگی گرفتار شوند، افزود: خانواده های بازنشستگان با مشکلات زیادی روبه رو هستند که باید به مشکلات آنان توجه و اهتمام بیشتری شود.

شایان ذکر است که در پایان این دیدارها از ۶ خانواده بازنشسته متوفی سپاه سردشت در میرآباد با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار