دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یاسوج میزبان همایش ملی سفیران مبارزه با مواد مخدرکهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 نفر از سفیران مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور در این همایش ملی شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۹۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
سید ناصر رضایی افزود: این سفیران شامل افراد شاخص و ذی نفوذ از قبیل فعالان فرهنگی، روحانیان، ائمه جمعه و جماعات، معتمدان محلی، ریش سفیدان، هنرمندان و ورزشکاران هستند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارگاه های آموزشی نیز در حاشیه این همایش ملی و با حضور استادان، صاحبنظران و کارشناسان حوزه مبارزه با مواد مخدر استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد.
رضایی عنوان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این همایش ملی شامل استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت سفیران مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله بهتر با معضل اعتیاد در استان و تلاش برای اجتماعی کردن آن است.
وی ابراز داشت: این همایش ملی با محوریت تشکل های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای سیاستگذاری به ریاست سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار با هدف برنامه ریزی برای مطلوب برگزار کردن این همایش تشکیل و فعال شده است.
رضایی اظهار داشت: انتظار می رود که خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به پوشش خبری مناسب این همایش ملی اقدام کرده و مسئولان شهرداری یاسوج نیز اطلاع رسانی و تبلیغات میدانی لازم را با نصب بنر و دیگر روش ها انجام دهند.
وی افزود: برگزاری این همایش ملی علاوه بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های مختلف کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی نیز در همگانی شدن مبارزه با معضل اعتیاد در استان دارد.
رضایی بیان کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب این همایش ملی همکاری لازم را با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام دهند.
ارسال نظرات