مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسین (ع) است لذا این نورانیت همیشگی و چراغ راه امروز ما است.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۹۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت شهیدان «علی زبونی» و «فریبرز خسروی» گفت: برگزاری مراسم و یادواره برای شهدا بهانه‌ای است تا به این واسطه با شهدا أُنس بگیریم و بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی راه شهدا را راه عزت و افتخار دانست و افزود: راه شهیدان راه خدا خواهی و راه اسلام است. شهدای عزیز ما برای اسلام رفتند و جانشان را در راه اسلام دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه راه و سیره زندگی شهدا امتداد واقعه عاشوراست، گفت: شهدا با الگوگیری از عاشورا و مکتب امام حسین(ع) در مسیر خداخواهی گام نهادند. دوران دفاع مقدس همه‌اش درس فداکاری، ایثارگری و ظلم ستیزی است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دنیای استکبار ایستادند و فداکاری کردند، تصریح کرد: رزمندگان ما از امام حسین (ع) درس رشادت و شجاعت آموخته بودند. به واسطه همین روحیه عاشورایی بود که ما در برابر متجاوزین ایستاده و پیروز شدیم.

وی افزود: همه شهدای والامقاوم از امام حسین (ع) و شهدای کربلا درس جانبازی آموخته بودند؛ اگر لحظه به لحظه دفاع مقدس و لحظه به لحظه زندگی شهدا در عرصه دفاع مقدس را بخوانیم مملوء از شجاعت، ایثار، فداکاری و جانبازی، غیرت، شرافت و مردانگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران استمرار حرکت عاشورا بود. تمام عملیات های دوران دفاع مقدس با نام‌های مقدس أ ئمه (ع) نامگذاری می شد و همین نشان می دهد که راه شهدا و رزمندگان ما راه نورانی اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسین (ع) است لذا این نورانیت همیشگی و  چراغ راه امروز ما است.

وی به بیان ویژگی‌های بارز شهیدان زبونی و خسروی پرداخت و گفت: این دو شهید با یکدیگر همراه و رفیق بودند، در تمامی مراحل انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی با یکدیگر بودند در تمامی تظاهرات علیه رژیم پهلوی حضور موثر داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: سال 57 در انقلاب اسلامی این دو شهید نقش برجسته‌ای داشتند و بعد از پیروزی انقلاب برای حفظ و حراست از آن لباس پاسداری بر تن کردند و در همین راستا عازم گردستان شدند تا با روشنگری در مقابل ضد انقلاب بایستند.

وی ادامه داد: این دو شهید که با یکیدگر مانوس بودند، با آغاز جنگ تحمیلی سریعا خود را به مناطق مرزی سر پل ذهاب و گیلانغرب رساندند و دوشادوش دیگر سربازان رشید اسلام روزها و ساعت‌ها با نیروی متجاوز بعثی درگیر شدند. عزیزان رزمنده‌ای که آن روزها در آن مناطق بودند از جمله سردار حاج عبدالله ویسی بارها از رشادت و شجاعت این عزیزان تعریف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: امروز هم نباید یاد این عزیزان را فراموش کنیم، اینها جوانانی بودند فقط برای خدا قیام کردند برای خدا حرکت کردند و در راه دفاع از اسلام جان عزیز خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات