خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن در مقابل انقلاب اسلامی خلع سلاح شده است/جنگ روانی آخرین ترفند دشمن

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن امروز در برابر انقلاب اسلامی خلع سلاح شده است و به ستون جنگ روانی چسبیده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۵۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در نشست تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع نخبگان و فعالین سیاسی اجتماعی و فرهنگی بسیج و سپاه استان سمنان در سخنانی با بیان اینکه در چهلمین سال انقلاب در شرایط خاصی هستیم اظهار کرد: رسالت خدا که از آن‌ها خواسته شد گرامیداشت ایام الله و ذکر آنهاست یعنی دانستن ننت الهی و شکرگذاری نعمت‌ها که سبب افزایش آن و کفران نعمت سبب عذاب شدید خواهد شد.
وی با اشاره شرایط امروز کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی افزود: عده‌ای این مشکلات را به انقلاب ربط می‌دهند که انقلاب بعد از چهل سال چه دستاوردی داشته که این همه مشکل داریم و رهبری چرا فکری نمی‌کنند، که این‌ها جز کفران نعمت نیست.
فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعجب است انسان یک حرکت عظیم تاریخی و سرنوشت ساز را نبیند و مشکلاتی که آن زمان‌ها بوده را نبیند و این مشکلات را به انقلاب نسبت بدهد که گویا مسیر انقلاب منجر به این مشکلات شده که این خطای بزرگی است.
وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی پاسداری، روشنگری در جامعه است و باید پاسدار در جامعه نقش آفرین باشد افزود: دشمن تلاش دارد عملیات روانی انجام دهد و تمام تمرکزش نیز در این محور است چرا که دشمن امروز در برابر انقلاب اسلامی خلع سلاح شده است و به ستون جنگ روانی چسبیده است.
نقدی با اشاره به تلاش دشمنان از بدو پیروزی انقلاب برای نابودی این نظام گفت: ترور و حمایت از گروه‌های تروریست، کودتا، جنگ امنیتی، نظامی، قومی را براه انداخت، اما شکست خورد و در جنگ فرهنگی هم شکست خورد چرا که آن‌ها می‌خواستند جامعه را زیر رو کنند و ارزش‌ها کنار برود، اما جامعه ارزش‌ها را کنار نگذاشته و نسل امروز مانند نسل اول انقلاب در میدان حاضر است و عاشق شهادت.
وی با بیان اینکه استحاله جامعه توسط دشمن شکست خورد افزود: جنگ اقتصادی ۸ ساله را با تحریم‌های فلج کننده به راه انداختند که حداکثر زمانی که فکر می‌کردند دوام بیاوریم شش ماه بود، اما بعد از در سال ۲۰۱۷ خودشان آمار دادند که جمهوری اسلامی ایران رتبه ۱۸ اقتصاد جهانی را دارد که سازمان ملل و صندوق بین المللی پول که همه صهیونیست هستند و دشمن ما اذعان نمودند و در این برنامه نیز شکست خوردند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به تمرکز دشمن روی جنگ روانی گفت: تمام همت رسانه‌های آن‌ها این است که وضعیت شکست‌های خود را تصویر معکوس جلوه دهند و باید مراقب باشیم.
وی با اشاره به شکست‌های پی در پی استکبار در یکسال اخیر اظهار کرد: آمریکا در عراق و سوریه داعش را وارد کرد، اما امروز چه شده و داعش از بین رفته و تروریست‌ها تا مرز عقب رفته اند و امروز جبهه شرقی اسلام به فلسطین رسیده است.
نقدی با اشاره به نفوذ در کردستان عراق افزود: آن‌ها خواستند اسرائیلی دومی در کردستان عراق درست کنند، اما شکست خوردند و حتی کرکوک را هم از دست دادند و خواستند در مرز لبنان و فلسطین آشفتگی ایجاد کنند و نخست وزیر لبنان را در عربستان گرفتند تا جنگ داخلی درست کنند، اما رسوا شدند و بعد انتخابات در لبنان برگزار و حزب الله پیروزی و مجلس لبنان بدست حزب الله افتاد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه آمریکا در یمن هم شکست خورده است ادامه داد: سفارتشان را به بیت المقدس انتقال دادند تا بگویند پابرجا هستیم اما در همین حرکت چندین شکست سخت را متحمل شدند.
وی ادامه داد: با این حرکت جهان اسلام قیام کرد که دشمن اصلی جهان اسلام صهیونیست ها هستند و بعد در مجمع عمومی و شورای امنیت این مسئله را مطرح کرد که در شورای امنیت صد در صد مخالفت کردند و در مجمع عمومی سازمان ملل هم حتی فقیرترین کشورهای از تشر آمریکا نترسیده و رای منفی دادند به این اقدام آمریکا و در ادامه جمعه های بازگشت فلسطین شروع شد که کابوس اسرائیلی ها شده است.
نقدی با بیان اینکه این حرکت فلسطینیان به خواهد کرد اسرائیلی ها را خاطر نشان کرد: در دی ماه سال گذشته در کشور آشوب به راه انداختند و آنقدر مطمئن به این کار بودند که رئیس جمهور آمریکا همان روز اول از این آشوب ها حمایت کرد و پشتیبانی خود را از آشوب گران اعلام کرد اما دو روز بعد مردم در دفاع از انقلاب به میدان آمدند و آنها در این آشوب نیروهای استراتژیک خود همچون جریان صادق شیرازی و دراویش را وارد کار تاکتیکی کردند و این یعنی کفگیر آنها به ته دیگ خورده است.
وی با بیان اینکه اینها واقعیت هایی است که اتفاق افتاده است افزود: دشمن فضا را به گونه ای نشان می دهد که گویی آمریکا می خواهد حمله کند که آقا فرمودند آمریکا جنگ نظامی نخواهد کرد و بنده ده سال پیش در پایان نامه دکترای خود این را علمی و با سند اثبات کردم که آمریکا توان جنگ را ندارد.
وی با بیان اینکه با عملیات روانی می خواهد از آمریکای ذلیل مرده و بی توان قدرت پوشالی درست کنند گفت: در تصویر رسانه ای ما را از جنگ می ترساند تا از ما یک بازنده بسازند و خودشان را پیروز جلوه دهند و اتفاقات کوچک داخل را بزرگ می کنند تا به گردن حکومت دینی بیندازند و یک فساد را بزرگ جلوه می دهند در صورتی در کشورهای خودشان صد برابر از اینهاست.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با تاکید بر اینکه تصویر غلط را جوری درست جلوه می کنند که باور کنیم و آنکه در آن واقع شدیم را منکر شویم اظهار کرد: ایران آزادترین کشور جهان است چرا که آزادانه همه افراد تمام ارکان نظام را می توانند در هر مجمع و مکانی زیر سوال ببرند و کسی با آنها کاری ندارد.
وی با بیان اینکه براندازی رژیم چندهزارساله ساله شاهنشاهی در ایران یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است گفت: در دوران هخامنشیان و ساسانیان تا دوران پهلوی شکنجه های فراوان و آدم کشی های بسیار رخ دادن و خداوند در قرآن تاکید دارد که همه شاهان فاسد هستند.
نقدی با بیان انقلاب اسلامی اختیارات کشور را به دست مردم داد افزود: انقلاب اسلامی آزادی و استقلال آورد و ما از دست بیگانگان و دیکتاتوری داخلی رها کرد و اختیار را به خود ما داد و اگر اشکالی هست به رای ماست چون ما انتخاب می کنیم.
وی با بیان اینکه نمره انقلاب ۲۰ است و کارش را درست انجام داده و ایران امروز کشوری آزاد و مستقل است عنوان کرد: رهبری بارها بارها تاکید کرد انتخاب ها را درست انجام دهید و اگر در انتخاب اشتباه کنیم تقصیر انقلاب است؟ انقلاب به ما گفت به آمریکا اعتماد نکن اما ما کردیم و نتیجه آن را هم دیدیم پس باید مراقب باشیم و هوشمندانه عمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها