مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل از جایزه 10هزار دلاری این مجموعه به برگزیده زون تخصصی صنایع غذایی در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2018 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۵۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی ستاد نمایشگاه ربع رشیدی، یونس ژائله با اعلام حمایت از برگزاری این رویداد بزرگ فناوری در کشور، اظهار کرد: به‌منظور حمایت از فعالیت‌های دانش بینان و قطع وابستگی به خارج امسال تصمیم گرفتیم تا  همچون گذشته همراه با جوانان نخبه و خوش‌فکر باشیم و در همین راستا برای نفر برگزیده زون تخصصی صنایع غذایی در  RINOTEX10000 هزار دلار، نفر دوم 5000 دلار و برای برگزیده سوم 3000 دلار را اهدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطع وابستگی به دیگر کشورها در صنایع غذایی باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت و بخش خصوصی باشد و در همین راستا این حمایت‌ها را انجام می‌دهیم.

ژائله با تأکید بر بهره‌مندی از دانش جوانان ایرانی در رفع نیازهای صنعت گفت: خوشبختانه این نمایشگاه فرصت خوبی برای تعامل صنعتگران و فناوران است و ما نیز با بهره‌مندی از این فضا نیازهای فناوری خود را معرفی می‌کنیم. امروز همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و با استفاده از  فرصت های موجود در راستای رفع مشکلات قدم برداریم.

وی با اشاره  به فعالیت مستمر واحد تحقیق وتوسعه در گروه صنایع غذایی شیرین عسل، بیان کرد: یکی از بخش های حساس و مهم و در عین حال تاثیر گذار در مجموعه حاضر بخش تحقیق و توسعه است و خوشبختانه امروز ما با اغلب اساتید دانشگاهی مطرح دانشگاه تبریز در بخش صنایع غذایی ارتباط مستمر داریم.

 یونس ژائله که پیش‌ازاین بارها به‌عنوان کارآفرین برتر کشور و در میان‌برترین‌های اقتصادی جهان اسلام معرفی‌شده است این بار نیز با روی گشاده قدم در این مسیر گذاشته و امید می‌رود با ادامه این روند شاهد تحول بزرگ در بخش دانش‌بنیان در عرصه صنایع غذایی در کشور باشیم.

ارسال نظرات