خبرهای داغ:
سخنگوی استانداری قزوین گفت: ما به صرف برگزاری کنگره شهدا بسنده نکنیم بلکه این امر سنتی باشد که با آن حول محور همدلی حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۸۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های استان با موضوع برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین با حضور جمعی ازمسئولان استانی از جمله برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج)، انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ، آشناگرمعاون سیاسی امنیت استاندار ، بیدخام معاون استاندار در امور اجتماعی و روابط عمومی های دستگاهها و اصحاب رسانه برگزار شد.

نصرت اله علیرضایی مسوول روابط عمومی استانداری قزوین در این مراسم بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پاک کننده دنیا طلبی و امور فانی است.
وی ادامه داد: کنگره سه هزار شهید در ذیل این گفتمان است که احساس این خطر که از آرمان شهدا فاصله گرفته ایم را خنثی کنیم و این کنگره تلنگری برای بازگشت به دوران ایثار و سعادت است که در واقع درس سعه صدر، مدارا و گذر از تنگ نظری ها، است.

علیرضایی تبیین کرد: روابط عمومی ها ابزار اطلاع رسانی دولت و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی باید بتوانند فضای استان را برای برگزاری کنگره آماده نمایند. ما به صرف برگزاری کنگره شهدا بسنده نکنیم بلکه این امر سنتی باشد که با آن حول محور همدلی حرکت کنیم.
مسوول روابط عمومی استانداری قزوین اذعان کرد: صداها را باید بشنویم و نظرات و دیدگاههای مختلف را در نظر بگیریم، نظرات متفاوتی وجود دارد، باید فضایی شود که همه اهل قلم قلمفرسایی نمایند.
علیرضایی در بخش پایانی سخنان خود ادآور شد: در بحث کنگره شهدا در تولید محتوا کاستی هایی وجود دارد، با استفاده از فیلم، تیزر و گزارش و با استفاده از زبان هنر، قلم و نیز با تخصص و بهره بردن از ظرفیت دولتی و مردمی فضایی را ایجاد کنیم که یک سلسله باورهای فرهنگی و اجتماعی در قالب این کنگره متناسب با جامعه ای پیشرفته که بتواند منافع جمعی را بر منافع فردی غالب نماید ایجاد نماییم که جامعه را به سمت همدلی پیش ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها