سید ساجد یعقوبی
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار:
ئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی انجام ماموریت گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، موفق به دستگیری متخلف زنده گیری شدند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۷۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهنام برزگر با اعلام این خبر، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی انجام ماموریت گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، موفق به دستگیری متخلف زنده گیری و نگهداری غیرمجاز یک بهله پرنده شکاری سارگپه و معرفی فرد مذکور به مراجع قضایی شدند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار تصریح کرد: طی گزارشات مردمی واصله مبنی بر زنده گیری و نگهداری غیرمجاز یک بهله پرنده شکاری گونه سارگپه در منزل یکی از متخلفان، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار براساس دستور قضایی صادره، اقدام به کشف و ضبط گونه مذکور نموده و متخلف مربوطه را دستگیر و جهت طی نمودن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برزگر گفت: گونه‌های حیات وحش که در محیط بسته منازل نگهداری شده و دست آموز می‌شوند، توان زیستی خود را از دست داده و از گردونه حیات وحش و چرخه طبیعت خارج می‌گردند بنابراین این گونه‌ها از حیث محیط زیست نیز تلف شده محسوب می‌شوند.
ارسال نظرات