190نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان به منظور بازدید از یادمان ها و مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در غالب اردوی راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۵۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج زنجان: سرهنگ افشار جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر در مراسم اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی با جانفشانی ها و ایثارگری های دلیر مردان این مرز و بوم  آشنا و با شهدا تجدید میثاق می کنند.

وی افزود: جوانان با حضور در راهیان نور و با مشاهده رشادت ها و دلیری های شهدا می بینند که امنیت و آرامش حاکم بر کشور مدیون این شهداست.

سرهنگ افشار در ادامه بااشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نوردر بین نسل جوان ودانش آموزان افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حفظ وحراست  از آرمانهای شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری اردوهای راهیان نوردر این خصوص بسیار ارزشمند است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در رابطه با  نسل جوان امروزی افزود: دشمنان بدنبال گسست بین نسل امروز و فرهنگ دفاع مقدس هستندو این اردوها نقش عمده در خنثی  کردن توطئه های آنان دارد، لذا آشنایی نسل جوان با ارزش ها و آرمان های والای شهداو هشت سال دفاع مقدس یکی از ابزارهای مقابله با هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان می باشد.

وی در ادامه بااشاره به برنامه های فرهنگی وتبلیغی اردوتصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی مرصاد،شهدای گمنام بازی دراز؛طاق بستان و بیسفون ،شرکت در رزمایش شبانه و برگزاری مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به شهدا از جمله برنامه های فرهنگی اردوی راهیان نور شمالغرب می باشد.

 

ارسال نظرات