خبرهای داغ:
گردهمایی ائمه جماعات روحانی و فرهنگی مدارس شاهرود مطرح شد،

حضور ائمه جماعت مدارس در جلسات شورای دبیران و اولیاءو مربیان مدرسه/اقامه نماز وظیفه مهم همه مدارس است

در گردهمایی ائمه جماعات روحانی و فرهنگی مدارس شاهرود بر حضور ائمه جماعت مدارس در جلسات شورای دبیران و اولیاءو مربیان مدرسه تاکید شد و اقامه نماز وظیفه مهم همه مدارس برشمرده شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۵۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز کشور در استان سمنان، گردهمایی ائمه جماعات روحانی و فرهنگی مدارس شاهرود با حضور بیش از ۱۰۰ امام جماعت مدرسه در حسینیه دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شاهرود ضمن تقدیر و تشکر از حضور ائمه جماعات، نسبت به مغتنم شمردن فرصت اقامه نماز جماعت در مدارس جهت برقراری ارتباط موثر با نسل جوان و نوجوان و کمک به تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد.
قاسم شریفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این نشست اقامه نماز در مدارس را بسیار اهمیت دارد و لزوم حضور امام جماعت در جلسات مهم مدرسه از قبیل: شورای دبیران، انجمن اولیا و... را خاطر نشان و تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه‌های پیش بینی شده آموزش و پرورش استان را در راستای برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز کشور به میزبانی استان سمنان تبیین و تشریح نمود.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود هم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی همیشگی امام جمعه و حوزه‌های علمیه به شعار سال آموزش و پرورش استان اشاره و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان سمنان در چند سال اخیر به اقامه نماز در مدارس توجه ویژه داشته و بعنوان یک وظیفه برای همه ارکان مدرسه بوده است.
در این نشست صمیمی حجت الاسلام نظری مسئول امور مساجد دفتر امام جمعه به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ائمه جماعات اشاره کرد و نمایندگان ائمه جماعات برادر و خواهر به بیان نظرات خود در خصوص کیفیت بخشی امر اقامه نماز در مدارس پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها