خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی مصمم شده است هرچند آن‌ها این آرزو را به گور می‌برند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۳۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
استکبار جهانی آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور می‌برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به ویژگی‌های سردار احمدی فرمانده سابق سپاه استان قم اظهار کرد: او یکی از فرماندهان مومن و شجاع سپاه استان قم بود که از عمق جان برای ارزش‌های الهی دلسوزی می‌کرد و امیدوارم در پست‌های دیگر موفقیت‌های بیشتری را کسب کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی مصمم شده است و این آرزو را به گور می‌برد چرا که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: مراجعه به علاقه‌های قلبی راه شناخت حقیقت وجودی انسان است، اگر شخصی به رزمندگان علاقه داشته باشد، این نشان از خوبی‌ها در وجود او دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: این که نظامیان کشورمان پیرو خاندان اهل‌بیت (ع) و علاقه‌مند به ائمه معصومین (ع) هستند، مایه افتخار است، براساس روایات انسان با کسی در روز قیامت محشور می‌شود که به او علاقه‌مند باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها