خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم مطرح کرد
فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: سید حسن نصرالله در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت که اگر لحظه‌ای دست من از دست مقام معظم رهبری جدا شود، اسرائیل دست من را قطع می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۳۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
خاطره‌ای از ولایتمداری سید حسن نصرالله/ سپاه قم رو به رشد است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به ویژگی‌های فرمانده جدید سپاه استان قم اظهار کرد: سردار شاهچراغی از همرزمان من از دوران دفاع مقدس است که هیچ دغدغه‌ای در زمینه عملکرد او در سپاه استان قم ندارم.

وی با بیان اینکه راه سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم رو به رشد است ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری توسط اساتید در هر هفته برای پاسداران استان قم در دوره‌های عقیدتی سیاسی تبیین می‌شود و باید از بسیجیان استان به خصوص طلاب انقلابی تشکر کنم.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: هیچ راهی برای ادای حق نظام اسلامی و سپاه پاسداران جز تقدیم کردن خون در این مسیر نیست، تا آخرین لحظه عمرم سربازی برای این نظام را وظیفه خودم می‌دانم.

احمدی با اشاره به خاطره‌ای از سردار سلیمانی اظهار کرد: این سردار در خاطره‌ای گفت که در زمان جنگ لبنان در سال ۲۰۰۶ در جلسه‌ای با توجه به اطلاعات به رهبر معظم انقلاب گفتم که در روز پانزدهم جنگ اوضاع به نفع اسرائیل رقم می‌خورد، اما مقام معظم رهبری پاسخ دادند من این گونه فکر نمی‌کنم و این جنگ شبیه جنگ احزاب است، گرفتن اسرا فقط زمان جنگ را به جلو انداخت.

وی ادامه داد: براساس گفته سردار سلیمانی ممارست رزمندگان مقاومت لبنان به دعای جوشن صغیر و ذکر توسل به حضرت زهرا (س) توصیه مقام معظم رهبری بود و فتح بزرگی برای حزب‌الله رقم خورد که این گروه مقاومت را به جهان معرفی کرد.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت که اگر لحظه‌ای دست من از دست مقام معظم رهبری جدا شود، اسرائیل دست من را قطع می‌کند.
ارسال نظرات