خبرهای داغ:
امام جمعه قم بر ضرورت توسعه اورژانس در قم با توجه به جایگاه ویژه این شهر و قرارگیری در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۲۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
لزوم توسعه پایگاه‌های اورژانس در قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور، از مهم‌ترین ثمرات توسعه اورژانس در کشور را گسترش عدالت اجتماعی دانست و با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اظهار کرد: اجرای این طرح نتایج مثبت و ثمرات ارزنده‌ای را برای مردم به همراه داشت که باید از دست‌اندرکاران این امر تقدیر کرد.

وی حضور افراد خدمت‌گذار و دلسوز در جایگاه‌های اجرایی کشور پس از انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از نهاد‌هایی که با حضور افراد دلسوز و خدوم، خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌کند اورژانس است که در سال‌های اخیر نیز این خدمات رشد قابل توجهی یافته است.

امام جمعه قم یکی از ضروریات جامعه را حرکت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و با بیان اینکه توسعه و تعمیم عدالت اجتماعی ازجمله مهم‌ترین نتایج انقلاب اسلامی بوده است تصریح کرد: توسعه اورژانس در کشور شاخص‌های عدالت اجتماعی را افزایش داده به طوری که امروز اورژانس در بسیاری از روستا‌ها مشغول خدمات‌رسانی است.

وی به نوعی کار اورژانس در یک نگاه کلی را به ارمغان آوردن حیات و زندگی به مردم و جامعه دانست و افزود: کار اورژانس حق بسیار بزرگی بوده که پاداش و اجر آن صرفاً در روز قیامت و در محضر عدل الهی مشخص و تعیین می‌شود.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر ضرورت توسعه اورژانس در قم با توجه به جایگاه ویژه این شهر و قرارگیری در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور خاطرنشان کرد: موقعیت استراتژیک قم سبب شده تا نیاز به توسعه و گسترش فعالیت‌های اورژانس در استان قم بیش از هر زمان دیگری احساس شود.

وی تصریح کرد: تمام کارکنان نهاد‌های خدمات رسان به‌ویژه اورژانس باید در راستای تعمیم بخشی به خدمات و گسترش حوزه‌های فعالیت‌های خود برای اعتلا و اقتدار نظام مقدس اسلامی حرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها